• Ik hoorde iets over dat een 13jarige meisje genaamd Jane zelfmoord heeft gepleegt omdat selena en justin daten.
    weet iemand het hele verhaal?
    iedereen heeft zo medelijde met haar maar sorry ik meer met selena en Justin, ik bedoel hoe moeten die zich nou voelen! Als iemand zelfmoord om je heeft gepleegd, ik vind het nogal egoistisch van haar, maar dat is mijn mening...
    Xxx
    Guys, iedereen mag hier zijn eigen mening hebben, don't judge anyone!
    P.s ik hoop ook dat het niet waar is, en ja ik vind het ook wel sneu voor dat meisje als het waar is, maar dat hier boven is gewoon mijn mening, dat betekend niet dat ik het niet sneu vind.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 20:53 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    BlackHell schreef:
    Levenloos
    letterlijk

    fail


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat meisje is dood.

    laat dat arme kind in de hemel komen.

    en hoe ze ook aan haar eind is gekomen respect voor haar(H)

    Relapse schreef:
    Als het ècht zo is vind ik niet dat jullie deze comments moeten plaatsen.
    Als Justin zóveel voor dit meisje betekende dat ze haar leven opgaf is dat gewoon een hele verdrietige situatie voor het meisje en je weet ook niet wat er speelde als het echt zo is. Misschien had ze al last van depressies en dergelijke en was dit de druppel die de emmer deed overlopen.
    Je kunt geen oordeel geven over iets waar je geen verdere informatie van kent en niemand van ons kent dit meisje. Ook vind ik dat jullie niet zo simpel moeten denken over zelfmoord en niet alleen zeggen dat ze kansloos, gestoord en Overobsessed is.
    Zelfmoord is niet egoïstisch, want dat meisje heeft er blijkbaar zoveel pijn aan gehad dat haar idool met een ander ging dat ze niet meer wilde leven. Dan denk je niet alleen aan jezelf.
    àls het waar is natuurlijk.


    :Y)


    Numbers.

    Okee, dit word hard...

    Beetje levenloos als mensen eh... om die gay een beetje zelfmoord gaan plegen

    Laat hem daten ofso ;d

    Glastonbury schreef:
    Dat is best wel heel erg ziek als dat je reden is om zelfmoord te plegen :/


    I´m nothing special.

    EstrellaVida schreef:
    Daar sluit ik me bij aan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Het schijnt wel dat er een meisje Jane was, van 13 jaar dat een hartstilstand kreeg. Het kwam ergens via familie of vrienden ofzo op twitter terecht na een paar dagen en zo hebben beliebers er iets van gemaakt. Alleen maar om Selena een schuldgevoel te geven. Zoiets doe je toch niet? Hoe moeten Justin&Selena hun voelen als ze dit horen? De meeste beliebers zitten ook te zeggen dat het hun fout is, terwijl dat (als het al waar is) dat totaal niet zo is. Alsof Justin hierna nooit meer vriendinnetjes gaat hebben. Die overobsessed-beliebers moeten eens gaan begrijpen dat hij hun nooit zal daten. Ja, ik zelf ben ook een belieber, maar dit gaat echt te ver.

    IK WIST HET, dat iemand ooit zoiets zou doen.
    WHAT'S WRONG WITH YOU PEOPLE? Leef happy en zeur niet steeds. :S


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    omg je gaat je tog jezelf niet van het leven beroven omdat je superstar een vriendin heeft ik bedoel hoe klein is de kans dat je hem krijgt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wow is dat niet een beetje te heftig dat je zelfmoord gaat plegen alleen omdat Justin en Selena daten, dat zou ik nooit doen.


    Natalya please survive this and come out that hospital (i love you) (H)

    God man, hoe zielig kan je zijn? Dan ben je echt niet meer realistisch bezig.. Justin woont, for fucks sake, 10.000 miljoen kilometer hiervandaan. Geen enkel normaal persoon kan geloven dat die ooit iets kan beginnen met een Amerikaanse/Canadese in dit geval beroemdheid!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Cavanaugh schreef:
    Het schijnt wel dat er een meisje Jane was, van 13 jaar dat een hartstilstand kreeg. Het kwam ergens via familie of vrienden ofzo op twitter terecht na een paar dagen en zo hebben beliebers er iets van gemaakt. Alleen maar om Selena een schuldgevoel te geven. Zoiets doe je toch niet? Hoe moeten Justin&Selena hun voelen als ze dit horen? De meeste beliebers zitten ook te zeggen dat het hun fout is, terwijl dat (als het al waar is) dat totaal niet zo is. Alsof Justin hierna nooit meer vriendinnetjes gaat hebben. Die overobsessed-beliebers moeten eens gaan begrijpen dat hij hun nooit zal daten. Ja, ik zelf ben ook een belieber, maar dit gaat echt te ver.


    Als dat waar is, vind ik het echt laag. Eigenlijk vind ik ook dat als je zoiets doet, je jezelf geen echte fan kan noemen. Een echte fan gunt zijn/haar idool ook liefde en een leuke relatie. (mijn mening)

    Prudentia schreef:
    (...)

    Als dat waar is, vind ik het echt laag. Eigenlijk vind ik ook dat als je zoiets doet, je jezelf geen echte fan kan noemen. Een echte fan gunt zijn/haar idool ook liefde en een leuke relatie. (mijn mening)


    idd!


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Genius schreef:
    Fake.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Harrison schreef:
    Fanatieke fans kunnen dat gewoon niet hebben.
    Life is hard.


    Hope goes lost but never dies.