• Ik hoorde iets over dat een 13jarige meisje genaamd Jane zelfmoord heeft gepleegt omdat selena en justin daten.
    weet iemand het hele verhaal?
    iedereen heeft zo medelijde met haar maar sorry ik meer met selena en Justin, ik bedoel hoe moeten die zich nou voelen! Als iemand zelfmoord om je heeft gepleegd, ik vind het nogal egoistisch van haar, maar dat is mijn mening...
    Xxx
    Guys, iedereen mag hier zijn eigen mening hebben, don't judge anyone!
    P.s ik hoop ook dat het niet waar is, en ja ik vind het ook wel sneu voor dat meisje als het waar is, maar dat hier boven is gewoon mijn mening, dat betekend niet dat ik het niet sneu vind.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 20:53 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Oh gosh. Nou ja, ik vind Jelena echt vreselijk. Maar ik ga er geen zelfmoord om plegen ;3.


    To infinity and beyond •

    fake, fake, fake...


    My biggest fear is oblivion.

    Het is niet waar, ze heeft een hartaanval gehad, dacht ik, maar ik weet niet meer waarom. Het was iig niet Jelena. (:


    Destroy what destroys you.

    Booh ze heeft een hartaanval gehad! Ze had helemaal niks met Bieber, die obsessed beliebers maken er zo'n raar verhaal van.


    It's time to be happy again.

    Wat een achterlijk kutkind. Sorry dat ik het zeg ouwe.(no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Champagne zei op 1 juni 2011 - 18:24:

    Booh ze heeft een hartaanval gehad! Ze had helemaal niks met Bieber, die obsessed beliebers maken er zo'n raar verhaal van.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 18:36 ]

    Ik vind der gek, maar er was er ook eentje die dat deed omdat ze niet bij bill kon zijn. -.-" dus ik vind het onzin en raar.


    Love sheds light one the darkest of times

    de meerderheid van die roddels zijn toch allemaal FAKE !
    dus.. geen medelijden hebben voor iets wat waarschijnlijk toch niet gebeurd is


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    EstrellaVida schreef:
    Daar sluit ik me bij aan.


    I'm short

    Als het waar was, zou het echt stom zijn.


    Save me from myself.

    Dies ziek o.o


    Owl you need is love.

    KLIK
    dit zou het verhaal zijn

    DemiPeegirl schreef:
    KLIK
    dit zou het verhaal zijn

    Gelukkig dat andere mensen dat nog niet hadden gepost, zoals ik bijvoorbeeld! :'D

    Dan zou je zo ongeveer een moord op je naam hebben...


    Food.

    Als ze toch zo fan zijn van iemand, waarom willen ze dan niet dat hij/zij gelukkig is. Ik bedoel, je moet niet denken dat je zelf een kans maakt, want dat maak je toch niet! Dus laat Justin en Selena lekker happy zijn.


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.