• Haaii lovely peopz <3
    Jepz, Annelies heeft wéér een idee maar deze Quiz komt nu nog niet meteen maar pas over een tijdje. Altans, als hij een goed idee is. Okay hier komt een stukje over de Quiz.

    Een meisje die zo lelijk als de straat is word vreselijk hard gepest door de mensen op haar school in België[Zo kan je al niet denken dat TH de pesters zijn ^^] Ze heeft1 beste vriendin waarme ze alles deeld en haar BF beschermd haar ook altijd. Ook al word ze dan mee gepest doordat het meisje zo lelijk is, ze blijft haar beschermen. Als ze op een dag met haar ouders naar Duitsland MOET verhuizen doordat haar vader daar gaat werken moet ze nieuwe 'vrienden' zien te maken maar dat is voor haar makkelijker gezegt dan gedaan. Nou, ze houd ook nog contact met haar BF hoor maar ze ziet ze niet echt veel. What evaa. Als ze ziet dat haar nieuwe buren op een zeker dag arriveren met een grote bus weet ze wel zeker dat ze beroemd zijn. Ze ziet hen en ziet meteen dat het TH is [/Voorspelbaar niet?] Uhmm ze durft zich niet echt buiten te vertonen omdat ze wéét dat iedereen haar gaat uitlachen. Maar wat gebeurt er als ze op een dag TH tegen het lijf loopt?

    En dan hier de rollen maar ikke Nicole na-apen want Annelies ook met verrassingen gaat werken ^^.



    Welke rol heb ik nou?! (A)
    Voelt zich dom


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ahmm w8 ik zal ff zien xD
    Jij bent BITCH 3xD

    omg klinkt idd echt lollig x]

    MAAR JULLIE N BELGIE HEBBEN GEEN LAMA'S X]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Hoezo Lama's x]
    Wij hebben SketchÛp, Fc De Kampioenen en van die dingen dat hebben jullie niet >,< :P

    De Lama's is echt een focking koewl programma x]
    Moet je maar eens op youtube kijken, je ligt echt dubbel xD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Tziet er mij een coele serie uit
    dusja ik zal hem wel maken (:
    je moet me maar laten weten als ie er is (:


    Keep on smiling