• Haaii lovely peopz <3
    Jepz, Annelies heeft wéér een idee maar deze Quiz komt nu nog niet meteen maar pas over een tijdje. Altans, als hij een goed idee is. Okay hier komt een stukje over de Quiz.

    Een meisje die zo lelijk als de straat is word vreselijk hard gepest door de mensen op haar school in België[Zo kan je al niet denken dat TH de pesters zijn ^^] Ze heeft1 beste vriendin waarme ze alles deeld en haar BF beschermd haar ook altijd. Ook al word ze dan mee gepest doordat het meisje zo lelijk is, ze blijft haar beschermen. Als ze op een dag met haar ouders naar Duitsland MOET verhuizen doordat haar vader daar gaat werken moet ze nieuwe 'vrienden' zien te maken maar dat is voor haar makkelijker gezegt dan gedaan. Nou, ze houd ook nog contact met haar BF hoor maar ze ziet ze niet echt veel. What evaa. Als ze ziet dat haar nieuwe buren op een zeker dag arriveren met een grote bus weet ze wel zeker dat ze beroemd zijn. Ze ziet hen en ziet meteen dat het TH is [/Voorspelbaar niet?] Uhmm ze durft zich niet echt buiten te vertonen omdat ze wéét dat iedereen haar gaat uitlachen. Maar wat gebeurt er als ze op een dag TH tegen het lijf loopt?

    En dan hier de rollen maar ikke Nicole na-apen want Annelies ook met verrassingen gaat werken ^^.



    Wanneer mogen we de verassing weten? (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Woow, ik heb vandaag 2 toetsen/proefwerken gehad van Wiskunde en Latijn >,<
    Jeeeeeez =O
    Ik zou daar een drastische 1 voor halen op beide, ik ben daar zo slecht in x'D


    ~

    Blergh, Latyn! Dat had ik en ik had er een pedo leraar voor!
    Hy liep gewoon de hele tyd om me heen en probeerde in myn shirtje te kyken! Ik moest eens een so inhalen en toen zei hy' Kom maar naar me huis'. Hy gaf zyn 06 en adres. Ik ben toen met dat briefje naar de rector gegaan om een klacht in te dienen (A) xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ooh ik moet nu doen alsof ik blij ben


    ahum


    WHAAA BEDANKT ANNELIES VOOR DE ROL <33
    ILOVEYOUSOVERYDAMMUCH <33

    Dat laatste meen ik echt en niet alleen omdat ik die rol heb


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    IK zou heel blij zijn geweest als ik er één had gehad maar het is natuurlijk jou keuze (:


    The soul needs autumn.

    Blergh, Latyn! Dat had ik en ik had er een pedo leraar voor!
    Hy liep gewoon de hele tyd om me heen en probeerde in myn shirtje te kyken! Ik moest eens een so inhalen en toen zei hy' Kom maar naar me huis'. Hy gaf zyn 06 en adres. Ik ben toen met dat briefje naar de rector gegaan om een klacht in te dienen (A) xD



    Iewll...echt pedo. Nou mijn wiskunde leraar is ook een pedo. Kga maar niet vertellen wat hij allemaal al uitgehaald heeft, ben ik nog bezig als Tom en Bill 23 worden x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rol;Verassing 11
    Plaatje;
    http://farm1.static.flickr.com/6/86662184_b6c6172dcb.jpg
    Tekstje:
    Haay mijn naam is Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd vrolijk
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en laat ze dan ook echt niet vallen
    Vedder doe ik aan graffiti en zing ik graag
    En ik lijk miss een lief meisje van buiten maar ik kan een bitch
    Maar alleen als het echt moet door bijv voor mezelf of vrienden op te komen ;)
    Ik terk me ook niets aan van mensen van wat ze zeggen enzo wnad ik blijf gewoon me zelf en daar ben ik trots op wat een ander ook zegt ;)
    Maar ik moet nu gaan mijn mob gaat af mzzl (K)


    You can't touch music but music touch you

    Voor de mensen die er geen hebben, het spijt me vreselijk maar ik heb gewoon m'n uhmm hoe zeg je dat intsinct gevolgd enzoo en jaah ik heb de beste gekozen.

    @xNIJNTJE

    LOVEYOUDAMNMUCH2!! <3333

    Hey!!
    Als ik mijn rollending even overnieuw zet xD
    Dan mag jij de rol kiezen xD

    JA??(A)


    Winter is coming.

    Woow, ik heb vandaag 2 toetsen/proefwerken gehad van Wiskunde en Latijn >,<


    oef :O

    ik heb medelij :O

    k werd als geak van de bio toets id eik vandaag Had Over Fotosynthese ofso WTF :S
    mrjaa vast weer een onvoldoende :P


    I solemny swear i am up to no good

    Wij hebben voor Latyn een mevrouw die zich elke dag superhard optut enzoo en superveel/té veek parfum altijd opdoet >,< En ze heeft een veelste schelle stem!

    Wij hebben voor Latyn een mevrouw die zich elke dag superhard optut enzoo en superveel/té veek parfum altijd opdoet >,< En ze heeft een veelste schelle stem!

    rol; Verassing 7, 9of 11(A)
    Foto; http://www.ebeautydaily.com/wp-content/uploads/2006/03/shu_uemura_spring_2006.jpg
    tekstje;

    Hay!
    Ik ben Tamar! Ik ben 16 jaar! Er zijn mensen die me soms een beetje vervelend vinden.. omdat ik altijd alles eerlijk zeg. Ik zal nooit liegen! Verder ben ik een heel behulpzaam meisje,, en als ik je goed ken zal ik altijd voor je klaar staan! IK ben dus een best lief mensje..x] Al zeg ik het zelf x]
    nou dat was het wel zo'n beetje.. Of nee! Nog 1 ding; Music is my life.. so don't take away the music.. cause i can't live without it!
    Bye!! xx


    Winter is coming.

    ITSMEFUCKEr

    Doe maar^^

    Wij hebben voor Latyn een mevrouw die zich elke dag superhard optut enzoo en superveel/té veek parfum altijd opdoet >,< En ze heeft een veelste schelle stem!


    Argh dat ken ik :O

    Zown lerares hebbe wij o0k :O


    I solemny swear i am up to no good