• Haaii lovely peopz <3
    Jepz, Annelies heeft wéér een idee maar deze Quiz komt nu nog niet meteen maar pas over een tijdje. Altans, als hij een goed idee is. Okay hier komt een stukje over de Quiz.

    Een meisje die zo lelijk als de straat is word vreselijk hard gepest door de mensen op haar school in België[Zo kan je al niet denken dat TH de pesters zijn ^^] Ze heeft1 beste vriendin waarme ze alles deeld en haar BF beschermd haar ook altijd. Ook al word ze dan mee gepest doordat het meisje zo lelijk is, ze blijft haar beschermen. Als ze op een dag met haar ouders naar Duitsland MOET verhuizen doordat haar vader daar gaat werken moet ze nieuwe 'vrienden' zien te maken maar dat is voor haar makkelijker gezegt dan gedaan. Nou, ze houd ook nog contact met haar BF hoor maar ze ziet ze niet echt veel. What evaa. Als ze ziet dat haar nieuwe buren op een zeker dag arriveren met een grote bus weet ze wel zeker dat ze beroemd zijn. Ze ziet hen en ziet meteen dat het TH is [/Voorspelbaar niet?] Uhmm ze durft zich niet echt buiten te vertonen omdat ze wéét dat iedereen haar gaat uitlachen. Maar wat gebeurt er als ze op een dag TH tegen het lijf loopt?

    En dan hier de rollen maar ikke Nicole na-apen want Annelies ook met verrassingen gaat werken ^^.



    Al gedaan :p

    Stond boven die waar jij zei.. 'doe maar^^' xD


    Winter is coming.

    Mijn Duits lerares kan mijn klas echt niet in de hand houden, het is elke dag daar een enorme CHAOS in de klas, vorige week zaten we gewoon chips te eten terwijl zij het zag en een jongen vroeg ook nog mooi ; wilt u ook wat mevrouw,ze zijn wel een beetje pittig maar wel heel lekker' ze zij ook gewoon nee en ging verder met 'les geven' x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rol; verrassing 7/11 kies jij ma :D



    Plaatje; http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=72679



    Tekstje; Heey Guys =D



    Ik ben Caroo, 16 jaar Oud

    Lekker Aparte Style,And Proud Of It <3

    I Like; Musik, Gitaar spele, My friends,(really You don;t Wanna Hurt Them!),Ice cream, Big Sunglasses,COOKIES!

    Dislikes; Aroo mensen, mensen die niet op tijd kom eop afspraken



    Verder; I Like Guys In bands<3

    Ze zijn gewooN Coewl En Hot kan dr niks aan doen <3

    Ik houd van Komische mensen x'D

    Waarom weet k o0k niet precies

    ik ben een betrouw baar persoon,met veek humor en kattekwaad!



    Op dat plaatje Ben Ik (niet egt hea)

    Maar ik moet Gaan Because My Brother Stole My Cookies Ö ! <3 #



    O0k ng ff een motivatie; Ik wil graag een rol spele in je quiz Omdat hij me egt coewl lijkt <3

    Is eens weer wat anders Oder ?=D



    Wil je het me laten wete als ik rol heb ?


    I solemny swear i am up to no good

    Schattie is moet weg!

    BYE <3

    JAAAAAAH (hoera) Ik heb m! =D
    x


    Winter is coming.

    NEEE =[ !!!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Schattie is moet weg!

    BYE <3


    BYE!!!! XX


    Winter is coming.

    MAg ik Verasing 7 zijn ?!?
    Dats mijn Liefelings Getal^^
    En nog niet bezet !!

    Uuh Plaatje: http://partyflock.nl/albumelement/49748469:foto_s_023.html

    Uuh Tekstje:
    Hoii ,,
    Ik ben Elle en 16 jaartjes oud^^
    Ik ben heel Eigenwijs, en doe waar ik zelf zin in heb, en denk nooit na voordat ik iets doe of zeg,, Dus je moet het me niet kwalijk nemen als ik er iets uit vloep, wat eigelijk een gedachte hoorden te zijn.
    Ik heb geen flouw iedee wat ik nog meer moet zetten hiero,, nouw ik hou van Pizza^^ en je moet me geen Groente voor schotelen, want dat eet ik tog niet op. uuh, graag drink ik Cola, en RedBull meer drink ik ook niet,, (Ja ik weet dat ik kiskurig ben)
    Vedder will ik nog even kwijd dat ik heel graag mee wil doen in jouw Quizje;)

    Xx


    Dunno ><

    WHAA FUCKING BEDANKT VOOR DE ROL<3!=D


    I solemny swear i am up to no good

    Pff...dan ga ik nu wel tv kijken ofzo x]

    Bye lieve mensjes hier op quizlet ^^

    En ik lief Annelies nog wel het meest =]
    Sorry hoa maar het is mijn lieve schat

    LoveHerSoVeryMuch <33

    en de rest ik hou ook wel van jullie hoa x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik ga jouw, Bo, verrassing 5 geven ^^

    vertel wat die rol is dan (A)


    when words fail, music speaks.

    mag ik dan veransing 11 zijn?
    of wil je me helemaal niet?
    xX.

    Rol; Verassing maar maakt niet uit welke :D

    Plaatje; http://www.new-wallpaperz.com/wp-content/uploads/2008/03/jennifer-love-hewitt-picture-gallery39.jpg

    Tekstje;

    Heeey Biatch!

    Ik ben dus dat sexy meisje op die foto hierboven x'D. Ik heet Michelle en ben 17 jaartjes jong/oud, het is maar hoe je het wil bekijken. Mijn hobby's zijn voornamenlijk; Shoppen, dansen en acteren. Ik speel ook gitaar, omdat ik niet kan zingen dus koos ik maar voor gitaar spelen x'D Ik ben verslaafd aan; Ijs en Chocolade. En heb een hekel aan dronken mensen. Want ze gaan altijd aan je zitten [ik heb daar ervaring mee -.-']. Mijn karakter is; Bitchy, opvliegend maar aan de andere kant ook weer; Lief, grappig, behulpzaam en betrouwbaar. En dit was volgens mij alles wat ik over mezelf te vertellen heb!

    Bubaai biatchz!<3

    Oww,, Nouw is die wel opeens bezet,, 7.
    MAg ik dan 11 Zijn?!
    Smeek je


    Dunno ><

    Lieverd!! Ik wil zo graag een rol!!! -.-'