• Haaii lovely peopz <3
    Jepz, Annelies heeft wéér een idee maar deze Quiz komt nu nog niet meteen maar pas over een tijdje. Altans, als hij een goed idee is. Okay hier komt een stukje over de Quiz.

    Een meisje die zo lelijk als de straat is word vreselijk hard gepest door de mensen op haar school in België[Zo kan je al niet denken dat TH de pesters zijn ^^] Ze heeft1 beste vriendin waarme ze alles deeld en haar BF beschermd haar ook altijd. Ook al word ze dan mee gepest doordat het meisje zo lelijk is, ze blijft haar beschermen. Als ze op een dag met haar ouders naar Duitsland MOET verhuizen doordat haar vader daar gaat werken moet ze nieuwe 'vrienden' zien te maken maar dat is voor haar makkelijker gezegt dan gedaan. Nou, ze houd ook nog contact met haar BF hoor maar ze ziet ze niet echt veel. What evaa. Als ze ziet dat haar nieuwe buren op een zeker dag arriveren met een grote bus weet ze wel zeker dat ze beroemd zijn. Ze ziet hen en ziet meteen dat het TH is [/Voorspelbaar niet?] Uhmm ze durft zich niet echt buiten te vertonen omdat ze wéét dat iedereen haar gaat uitlachen. Maar wat gebeurt er als ze op een dag TH tegen het lijf loopt?

    En dan hier de rollen maar ikke Nicole na-apen want Annelies ook met verrassingen gaat werken ^^.



    Ik zou ook wel graag 11 zijn , heb hier in het begin al iets gezet.Maar als het niets is ga ik niet dood.Maar de serie volgen ga ik sowiso al doen (:


    The soul needs autumn.

    Ik smeek je please?? mag ik de rol? *puppy eyes* _O_

    Rol; Wat nog vrij is x'D

    Plaatje; http://media.photobucket.com/image/scene%20skater%20emo%20girl/hh64/Untitledghilug.jpg?o=6

    Tekstje;

    Hii!
    Naomi is de naam. Ik loop nog maar 16 jaartjes rond op de aardbol en ik heb het nog steeds niet moe. In tegenstelling tot mijn oudere broer, Kevin... die pleegde zelfmoord op zijn vijftiende. Toen was ik nog maar dertien en mijn moeder (mijn vader was omgekomen bij een auto-ongeluk) verdween bijna letterlijk van verdriet. Dat heeft me sterk gemaakt, maar als me iets overkomt, zoals een ruzie met vriendinnen, ligt dat nog steeds gevoellig, gevoelliger als andere meisjes denk ik want ik ben nog steeds bang iemand te verliezen in mijn leven. Uh, verder ben ik heel erg verlegen. Maar de mensen die ik ken kunnen goed met mij lachen, en dat is vast omdat ik boordevol met sarcasme en gekke grappen zit. Ik hou van lachen, maar meer van schrijven omdat het me even van de realiteit weerhoud. Even van alle elende op de wereld, maar laat ik daar niet verder op ingaan want ik weet goed genoeg dat jij wel weet wat ik bedoel. Ik speel ook basgitaar, die ik toch mocht kopen van mijn ma omdat ze nu terug getrouwd is met een rijkere man. Maar ik weet zeker dat ze het niet doet voor het geld want die twee zijn echt gelukkig samen. Een van mijn mindere eigenschappen is dat ik rap jaloers ben, maar ik hou dat meestal voor mezelf. Daarom vinden de meeste mensen mij niet eens jaloers, en dat is omdat ik altijd wel respect heb voor de mensen. Altijd, zelfs voor Hitler heb ik respect omdat hij een grote fout begaan heeft en zou ik hem die fout kunnen laten inzien zou ik dat ook doen.
    Maar, uh, ik ga je laten. Genoeg over mezelf gelult...
    xNao


    What's wrong whit loving someone?

    Jhaa, ik weet dat mijn tekstje lang is ...
    Maar jouw idee is geweldig ^^


    What's wrong whit loving someone?

    Ik wil de verassing weten! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Rol; 11

    Plaatje; http://farm3.static.flickr.com/2259/1699520022_82150085ca.jpg

    Tekstje;

    Hallo.
    Ik ben Holly McQueen, ook wel bekend Queen. Ik ben geen bitch, maar de meesten denken van wel. VERKEERD GEDACHT. Ofja, misschien ben ik het wel, maar dat weet ik niet. Mijn vriendinnen vinden in ieder geval van niet. Laten we het daar dan maar op houden?
    Ik houd NIET van pannenkoeken omdat ze vies zijn. Ik weet niet waarom, maar je zult het moeten accepteren. Ik ben brutaal, en verder weet ik niet wat ik ben.
    Julie zeker?
    BAAI HONEYS!


    rules don't stop me

    Dankje voor de rol! n_n Like you en ik ebn bezig met een serie waar jij ook in komt :D

    Rol; verassing 11

    Plaatje; http://media.photobucket.com/image/katy%20perry/pbhomepage/Katy%20Perry/kp11.jpg?o=18

    Tekstje;

    Haay bitches^^.Ik ben Paris en ben 17 jaartjes jong,ja ja bijna 18 jaartjes.Ik ben een enorme TH fan&hou van shoppen.Mijn hobby's zijn zingen&fotoshoots en ik werk dan ook bij een castingbureau als fotomodel.Verder heb ik een hekel aan nerds&chocola en als je ruzie met me krijgt kun je maar beter maken dat je weg komt.Maar even genoeg over mij,lees maar even over de géweldige levens van de anderen bitches.Daaagh<3


    Lalalalalalalala.

    ANNELIESSSSSS!!
    JY NU BEKEND MAAK GA PLIES? =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    IK NU BEKEND GA MAKEN!

    Yay*is aan het hopen*


    Lalalalalalalala.

    Woehoe ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    JAAAAAAAAAAA IKKE DE ROL =D


    Lalalalalalalala.

    huh wat x]
    Ik nog nix zien 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    IKKE OOK ZIEN NU,WANT IKKE MOET GAAN


    Lalalalalalalala.