• hoihoi,
    wat denken jullie hiervan:
    Dawn en Aylin zijn al sinds de kleuterklas beste vriendinnen. Als Aylin op een morgen gewoon verdwenen is en niemand haar lijkt te herinneren, behalve Dawn, begint voor haar een lange zoektocht. Een zoektocht waarin niet iedereen is wie hij lijkt, noch zij, noch Aylin.
    vage inleiding, I know
    dus doen of niet?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    vertrouw je weer niet alleen op mijn geniale mening?
    gemeen ö


    Change, the only good thing in this world.

    Doen (: Maar alleen als je de zeker weet dat je de pijn en verwarring van Dawn mooi kunt beschrijven. Anders zou ik het niet doen. (ik zeg dit omdat ik je niet ken, maar ik heb zomaar het gevoel dat jij dat heel mooi over kan brengen).

    Wil je me waarschuwen als hij online staat? Hij lijkt me leuk om te volgen ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Doen (: Maar alleen als je de zeker weet dat je de pijn en verwarring van Dawn mooi kunt beschrijven. Anders zou ik het niet doen. (ik zeg dit omdat ik je niet ken, maar ik heb zomaar het gevoel dat jij dat heel mooi over kan brengen).

    Wil je me waarschuwen als hij online staat? Hij lijkt me leuk om te volgen ^^


    haha bedankt :'D en dat zal ik zeker doen


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Heb je dat zelf verzonnen of inspiratie van een boek of film? Het is omdat het me heel bekend voorkomt ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Doen!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Tranquillity schreef:
    Heb je dat zelf verzonnen of inspiratie van een boek of film? Het is omdat het me heel bekend voorkomt ;x



    Ik heb het zelfverzonnen, de inspiratie komt van een ander idee van mij. Dat slecht was dus toen ging ik het herschrijven, en nog eens en toen kwam ik bij dit ongeveer uit.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Doet me een beetje denken aan een creepypasta :'D

    Maar hij lijkt me mooi, moet je zeker doen!
    En je mag mij wel laten weten als ie er is. :)


    As travars