• Oke ben heel moe. Vannacht ook al superslecht geslapen.
    Want mijn oren doen pijn als ik op mijn zij lig.
    En ik ga niet op mijn rug/buik liggen,dan kom ik helemaal niet in slaap (krul)

    Wat doen jullie als jullie niet kunnen slapen?


    Edit: Ik ga tóch proberen te slapen :o

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 22:31 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Fanfiction lezen op mijn ipod ^^


    Caution first, always.

    Schrijven


    I was an angel living in the garden of evil

    Dat is best wel kut ):
    En ik wacht altijd totdat ik in slaap val, en daarom heb ik maar zo'n 5uur slaap per nacht :')
    Ik slaap elke nacht slecht


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Stiekem tv kijken of lezen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BEL0VED schreef:
    Stiekem tv kijken of lezen.

    Ik zit stiekem achter mijn laptop (chears)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Tvkijken, naar het plafond staren, op de laptop, op mijn telefoon..


    Me so good.

    Ik zorg ervoor dat ik kan slapen, want ik ben altijd heel moe. Maar als ik bijv. midden in de nacht wakker word en niet meer verder kan slapen, ga ik met m'n koptelefoon naar slome, mooie muziek luisteren, werkt perfect bij mij. Ook werken ademhalingsoefeningen heel goed. 5 tellen in door je neus, 2 tellen vast en 6 tellen uit door je mond. Langer of korter wat prettig voelt. (: En gewoon daar je aandacht op houden en als je voelt dat je in slaap valt, laat het dan los en adem gewoon rustig door je neus.


    wth.

    Mayfly schreef:
    Ik zorg ervoor dat ik kan slapen, want ik ben altijd heel moe. Maar als ik bijv. midden in de nacht wakker word en niet meer verder kan slapen, ga ik met m'n koptelefoon naar slome, mooie muziek luisteren, werkt perfect bij mij. Ook werken ademhalingsoefeningen heel goed. 5 tellen in door je neus, 2 tellen vast en 6 tellen uit door je mond. Langer of korter wat prettig voelt. (: En gewoon daar je aandacht op houden en als je voelt dat je in slaap valt, laat het dan los en adem gewoon rustig door je neus.

    Bah nee doe niet aan ademhalingsoefeningen (a) ik luister altijd naar muziek voor het slapen gaan maar het helpt niet bij mij om beter te kunnen slapen :|


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Kloten op mijn telefoon en het na 10 minuten weer proberen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Through schreef:
    (...)
    Bah nee doe niet aan ademhalingsoefeningen (a) ik luister altijd naar muziek voor het slapen gaan maar het helpt niet bij mij om beter te kunnen slapen :|


    Wel, dan werken mijn manier dus niet bij jou, lol. :') Uhm, lezen zorgt er ook voor dat ik heel slaperig wordt. Maar als ik me dus slapeloos voel -dus half hyper en aan de andere kant gewoon zeer moe- ga ik gewoon heeel lang op de computer zitten. (krul)


    wth.

    Normaal slaap ik snel, of toch bijna :p
    Maar een paar dagen geleden was ik rond half 4 in slaap gevalle..
    das kut, ik heb liggen woelen, gewoon gezeten in men bed , wat rommelen :p


    Stop wishing, Start doing..

    Mayfly schreef:
    (...)

    Wel, dan werken mijn manier dus niet bij jou, lol. :') Uhm, lezen zorgt er ook voor dat ik heel slaperig wordt. Maar als ik me dus slapeloos voel -dus half hyper en aan de andere kant gewoon zeer moe- ga ik gewoon heeel lang op de computer zitten. (krul)

    hahaahh okee! ik lees wel >3 maar ik zit liever achter mijn laptop.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Als ik niet kan slapen zit ik veel te veel te denken maar val ik uiteindelijk wel in slaap :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay