• Post een oud lied dat jij nog steeds geweldig vindt! :Y) Het mag eender welk genre zijn, en het mag ook van bijvoorbeeld 5 jaar geleden zijn ofzo, dat is tegenwoordig ook al oud ;D

Blijft gewoonweg geweldig _O_

Moonshine, take us to the stars tonight ~

De beatles _O_

[ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 19:44 ]

If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

Jerrytime schreef:
    Geen zin om op te zoeken maar: Purple Rain van Prince

i'm so fuking lovin' that guy!

Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

Pink Floyd - Comfortably Numb

The Beatles - Let It Be

Twee nummers waar ik nog steeds emotioneel van raak omdat ik ze zo mooi vind (:

Destroy what destroys you.

Heel veel van mijn favoriete nummers zijn al genoemd (Guns n' Roses, Prince, Metallica, Queen, Evanescence, Elvis Presley), maar deze nog niet!

Eigenlijk zijn de nummers die ik luister allemaal oud.

[ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 15:54 ]

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

En deze, ook al is hij oorspronkelijk van Leonard Cohen.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Echt een geweldig goed nummer! _O_

They were never in fact homeless

Toen ik een kleuter was, vroegen een vriendinnetje en ik aan m'n moeder om ons te roepen als dit lied op de radio kwam. Geen idee waarom eigenlijk, maar ik vind het lied nog steeds great.

'k Vond Anastacia ook great.

En oude kpop, waar ik dan alleen niet zo lang al vanaf weet ;;
    H.O.T - We Are the Future. Ik ken het omdat er door de kpop artiesten van nu steeds live covers van worden gemaakt en omdat ex-leden van H.O.T nog wel op tv daar verschijnen of nog steeds muziek maken~
    Ik wil de dans kunnen gewoon voor de epicheid :'D omg waarom post ik dit uberhaupt

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Dit is toch wel één van mijn lievelingsnummers. :9~

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Jerrytime schreef:
    Geen zin om op te zoeken maar: Purple Rain van Prince

<3

Birds born in a cage think flying is an illness.

It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

blijft een klasieker

the birth of heavy metal
    The heaviest, scariest, coolest riffs and the apocalyptic Ozzy wail are without peer. You can hear the despair and menace of the working-class Birmingham streets they came from in every kick-ass, evil groove. Their arrival ground hippy, flower-power psychedelia to a pulp and set the standard for all heavy bands to come.

MOSHPIT!

Sticking needles in people is fun. Matt <3

Tegenwoordig ben ik hier aan verslaafd:

Owl you need is love.

Blijven mooi!

How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

:9~

Miep