• Ik had dus vandaag m'n intake gesprek bij Media College. Nou alles fijn, hij begon te praten over m'n affiche - die hij helemaal afkraakte - en begon toen over waar ik vandaan kwam. in de 20 minuten die ik had heeft hij niet EEN vraag gesteld over waarom nou deze opleiding. Ik ben dus beoordeeld op m'n affiche, terwijl je daar echt niet aan kan zienof diegene wel écht geschikt is. Je moet namelijk ook gewoon alles uit kunnen leggen en zeggen wáárom ze nou precies JOU moeten aannemen. Ik kan nu alleen maar huilen omdat ik zó bang ben dat ik niet wordt aangenomen. ): bahbahbah.


    To infinity and beyond •

    Pff, prijs je blij en zoek naar een school die wél voor je open staat. Als je er al zo'n slecht gevoel bij hebt, kun je beter verder zoeken. Succes!(flower)


    ars moriendi

    Awh, ik hoop voor je dat je word aangenomen :'D

    Wat een sukkel. That's all I can say.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een kutmens zeg. Dat vind ik echt stom!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 17:53 ]


    <3

    Dat zijn toch van die mensen die zichzelf veel te goed vinden. D:
    Don't worry en ga ergens anders rijk en beroemd worden zodat ze dan op hun nagels gaan bijten om het feit dat ze je niet hebben aangenomen!


    Where there is a sea there are pirates...

    Mediacollege waar?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha, toch je ouders kunnen overtuigen dat je geen secretaresse wil zijn? (':

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 18:00 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Crosses schreef:
    Mediacollege waar?


    Amsterdam.


    To infinity and beyond •

    Bosworth schreef:
    (...)

    Amsterdam.

    Je weet dat dat serieus een van de slechtste scholen ooit is? :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Crosses schreef:
    (...)
    Je weet dat dat serieus een van de slechtste scholen ooit is? :Y)


    Die opleiding die ik wil doen valt bes mee, zijn slechtere.


    To infinity and beyond •