• Ruzie is eigenlijk veel gezegd, zij was boos op mij.

    Probleem opgelost,
    bedankt voor jullie tips ;)
    uiteindelijk is het dit geworden :

    Ik ga heel even mijn kop laten zien op het feestje, ik feleciteer mijn nichtje, klets nog even met haar en dan duik ik weer achter de boeken.
    Mijn tante, tja.. die zal zich moeten excuseren vooraleer zij mijn aandacht krijgt.


    Berichtje aan de moderators : dit mag gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 17:00 ]


    Owl you need is love.

    Ik vind het heel kinderachtig als ze zo studeert en dat ze geen respect voor je examentijd heeft, ik zou zeggen niet gaan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Niet gaan.
    Studeren is belangrijker dan zo'n feestje.
    Jou tante is best wel kinderachtig hoor.

    Pfew. En dat van een volwassen vrouw.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Tuala schreef:
    Ik vind het heel kinderachtig als ze zo studeert en dat ze geen respect voor je examentijd heeft, ik zou zeggen niet gaan.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Misschien dat je gewoon eventjes moet gaan? Weet je, anders gaat dit echt opgeblazen worden denk ik.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Celestial schreef:
    Niet gaan.
    Studeren is belangrijker dan zo'n feestje.
    Jou tante is best wel kinderachtig hoor.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind het echt heel kinderachtig, jij hebt die studietijd gewoon nodig. Ook omdat ze zich zo kinderachtig gedraagt en geen begrip voor je toont gewoon niet gaan.


    Kill them with kindness.

    Sensei schreef:
    Pfew. En dat van een volwassen vrouw.

    wtf?
    + gebruik die studie tijd ;'D


    Shoganai i ne~

    Maar ik maak me zorgen..
    Familieruzie door mij o__o


    Owl you need is love.

    Ik vind dat je tante op moet groeien en nu al een verschrikkelijk slecht voorbeeld voor haar dochter is. Kom op zeg, ik zou nu ook gewoon niet meer gaan, puur uit protest. Ik zou zeggen, weeral iets bijgeleerd over mensen. Kom op zeg, gewoonweg belachelijk dat een volwassen vrouw zoiets doet. Studie maar opgeven om naar feestjes te kunnen, cowards way out kiezen en vervolgens heel laf en kinderachtig zo doen. Leuke familie is dat. Grow up people. Jij had een goede reden niet te gaan, het was niet alsof je niet wilde komen. Sommige dingen zijn nou eenmaal belangrijker. -sorry dat ik zo reageer, maar hier kan ik dus écht niet tegen-

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 14:50 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat je tante op moet groeien en nu al een verschrikkelijk slecht voorbeeld voor haar dochter is. Kom op zeg, ik zou nu ook gewoon niet meer gaan, puur uit protest. Ik zei zeggen, weeral iets bijgeleerd over mensen. Kom op zeg, gewoonweg belachelijk dat een volwassen vrouw zoiets doet. Studie maar opgeven om naar feestjes te kunnen, cowards way out kiezen en vervolgens heel laf en kinderachtig zo doen. Leuke familie is dat. Grow up people. Jij had een goede reden niet te gaan, het was niet alsof je niet wilde komen. Sommige dingen zijn nou eenmaal belangrijker. -sorry dat ik zo reageer, maar hier kan ik dus écht niet tegen-


    zo was mijn reactie ook :)


    Owl you need is love.

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat je tante op moet groeien en nu al een verschrikkelijk slecht voorbeeld voor haar dochter is. Kom op zeg, ik zou nu ook gewoon niet meer gaan, puur uit protest. Ik zei zeggen, weeral iets bijgeleerd over mensen. Kom op zeg, gewoonweg belachelijk dat een volwassen vrouw zoiets doet. Studie maar opgeven om naar feestjes te kunnen, cowards way out kiezen en vervolgens heel laf en kinderachtig zo doen. Leuke familie is dat. Grow up people. Jij had een goede reden niet te gaan, het was niet alsof je niet wilde komen. Sommige dingen zijn nou eenmaal belangrijker. -sorry dat ik zo reageer, maar hier kan ik dus écht niet tegen-
    9 van de 10 mensen kunnen er niet tegen en ik snap je reactie precies zoals ik denk aleen geen zin om het op te tikken (krul)


    Shoganai i ne~

    Celestial schreef:
    Niet gaan.
    Studeren is belangrijker dan zo'n feestje.
    Jou tante is best wel kinderachtig hoor.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat je tante op moet groeien en nu al een verschrikkelijk slecht voorbeeld voor haar dochter is. Kom op zeg, ik zou nu ook gewoon niet meer gaan, puur uit protest. Ik zou zeggen, weeral iets bijgeleerd over mensen. Kom op zeg, gewoonweg belachelijk dat een volwassen vrouw zoiets doet. Studie maar opgeven om naar feestjes te kunnen, cowards way out kiezen en vervolgens heel laf en kinderachtig zo doen. Leuke familie is dat. Grow up people. Jij had een goede reden niet te gaan, het was niet alsof je niet wilde komen. Sommige dingen zijn nou eenmaal belangrijker. -sorry dat ik zo reageer, maar hier kan ik dus écht niet tegen-


    Ja, inderdaad, hier sluit ik me bij aan ;x
    Ik vind het echt heel erg onvolwassen van je tante en ik zou gewoon thuis blijven; je studie is nou eenmaal belangrijker. Ik snap wel dat dat voor je nichtje niet leuk is, maar dit gaat wel héél ver. Wat vind je nichtje er zelf trouwens van? Het gaat toch om haar?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sensei schreef:
    Pfew. En dat van een volwassen vrouw.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."