• Ruzie is eigenlijk veel gezegd, zij was boos op mij.

    Probleem opgelost,
    bedankt voor jullie tips ;)
    uiteindelijk is het dit geworden :

    Ik ga heel even mijn kop laten zien op het feestje, ik feleciteer mijn nichtje, klets nog even met haar en dan duik ik weer achter de boeken.
    Mijn tante, tja.. die zal zich moeten excuseren vooraleer zij mijn aandacht krijgt.


    Berichtje aan de moderators : dit mag gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 17:00 ]


    Owl you need is love.

    Ik zou mijn gezicht eventjes laten zien, of ga en neem desnoods je boeken mee? Je tante is wel kinderachtig


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dude.. Je hebt je studietijd nodig, waarom zou jouw tante dan zo reageren? dat heeft helemaal geen nut.. Blijf gewoon thuis, laat je kop niet zien op dat feest. Maar koop wel een klein cadeautje (een armbandje of zo) voor je nichtje, om te zeggen van: ik denk aan je, ik feliciteer je, het spijt me dat ik niet kan komen, maar ik heb mijn studietijd nodig. Jouw nichtje begrijpt het wel


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat je tante op moet groeien en nu al een verschrikkelijk slecht voorbeeld voor haar dochter is. Kom op zeg, ik zou nu ook gewoon niet meer gaan, puur uit protest. Ik zou zeggen, weeral iets bijgeleerd over mensen. Kom op zeg, gewoonweg belachelijk dat een volwassen vrouw zoiets doet. Studie maar opgeven om naar feestjes te kunnen, cowards way out kiezen en vervolgens heel laf en kinderachtig zo doen. Leuke familie is dat. Grow up people. Jij had een goede reden niet te gaan, het was niet alsof je niet wilde komen. Sommige dingen zijn nou eenmaal belangrijker. -sorry dat ik zo reageer, maar hier kan ik dus écht niet tegen-



    precies dat ja. en alleen al omdat ze zo doet zou ik al niet gaan, dan is de zin nog meer over als voor ze zo deed.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hierbij; applaus voor Samantha's reactie en vooral niet gaan :)
    Ik zou je verontschuldigen bij je nichtje maar vooral niet bij je tante ;)


    Life is hard and then we die

    Je tante doet kinderachtig, ik bedoel, als je die studietijd echt nodig hebt moet je die gebruiken. Maar ze heeft aan een kant ook gelijk, want je nichtje doet communie, en dat is ook belangrijk. Maar ik zou niet gaan, ik zou je studietijd gebruiken.


    Destroy what destroys you.