• > Slotje aub

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 12:14 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    ... o__o'


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Je ben t14, 14! Kom op zeg, maak niet zo'n drama om een relatie die toch geen stand houdt.

    Dat doen ze bijna nooit op die leeftijd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Je ben t14, 14! Kom op zeg, maak niet zo'n drama om een relatie die toch geen stand houdt.

    Dat doen ze bijna nooit op die leeftijd.


    Maar jij weet niet wat er allemaal gaande is...


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik heb even gelezen watdie eh, loveDr had getypt. Kom op hé. Hij doet net alsof jullie fucking getrouwd waren. Z'n familie en job opgegeven. Wat heeft ie' opgegeven? Z'n krantenwijk? gosh he'.


    To infinity and beyond •

    Ach joh, mensen maken fouten en er gebeuren nou eenmaal dingen die je niet leuk vindt. Dus ja. Deal with it en ga naar depressieve muziek luisteren. c:


    wth.

    Oké dan.. Kom op, het is kut maar jullie zijn 14. Er ligt nog een heel leven voor je. Jullie waren niet getrouwd ofzo. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Bosworth schreef:
    Ik heb even gelezen watdie eh, loveDr had getypt. Kom op hé. Hij doet net alsof jullie fucking getrouwd waren. Z'n familie en job opgegeven. Wat heeft ie' opgegeven? Z'n krantenwijk? gosh he'.


    Opgeven is geen optie.

    Bosworth schreef:
    Ik heb even gelezen watdie eh, loveDr had getypt. Kom op hé. Hij doet net alsof jullie fucking getrouwd waren. Z'n familie en job opgegeven. Wat heeft ie' opgegeven? Z'n krantenwijk? gosh he'.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ohw, ik weet het een beetje.
    jullie zitten behoorlijk in de knoop hm...
    mijn tip voor jullie is om gewoon wat afstand te nemen, een relatie verstoort juist wat jullie willen bereiken nietwaar? jullie moeten allebei een pauze nemen en eens goed alles op een rijtje krijgen en nadenken, nadenken! weeg alles op elkaar af, zijn jullie wel echt de ware voor elkaar? kunnen jullie niet gewoon beter vrienden zijn en elkaar op die manier steunen? als je het niet overhaast en geduld hebt kan het vanzelf opnieuw uitgroeien tot een relatie, maar die is dan wel beter omdat je hebt kunnen leren van je fouten. ik ben geen psycholoog ofzo, maar kan wel goed luisteren, als je ooit met me wilt praten op msn of gewoon wilt mailen mag je altijd een pb sturen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Poseidon schreef:
    Oké dan.. Kom op, het is kut maar jullie zijn 14. Er ligt nog een heel leven voor je. Jullie waren niet getrouwd ofzo. :'D


    oke hij is NIET 14 oke?? jullie weten helemaal niet wat er allemaal is gebeurd dus oordeel niet zo snel! ze voelt zich kut ja en gevoel is gevoel hoe oud je ook bent. zo'n reactie maakt het er niet echt beter op.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    (...)

    oke hij is NIET 14 oke?? jullie weten helemaal niet wat er allemaal is gebeurd dus oordeel niet zo snel! ze voelt zich kut ja en gevoel is gevoel hoe oud je ook bent. zo'n reactie maakt het er niet echt beter op.

    YES SIR! Dude, chill. :'D
    En als wij het hele verhaal niet weten is het logisch dat wij zo reageren. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Jennieee schreef:
    (...)

    oke hij is NIET 14 oke?? jullie weten helemaal niet wat er allemaal is gebeurd dus oordeel niet zo snel! ze voelt zich kut ja en gevoel is gevoel hoe oud je ook bent. zo'n reactie maakt het er niet echt beter op.


    Dan moet ze het hele verhaal vertellen en niet elke keer van die kansloze topics openen.


    To infinity and beyond •

    Bosworth schreef:
    (...)

    Dan moet ze het hele verhaal vertellen en niet elke keer van die kansloze topics openen.


    Ik vertel het hele verhaal niet meer omdat ik dan toch ook kut reactie's ga krijgen en omdat die ene persoon dan nog meer problemen gaat maken.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Bosworth schreef:
    (...)

    Dan moet ze het hele verhaal vertellen en niet elke keer van die kansloze topics openen.


    het enige wat ze wilt is advies en wat hulp, en ze zegt het hele verhaal niet om privé redenen voor haar vriend?

    Poseidon schreef:
    (...)
    YES SIR! Dude, chill. :'D
    En als wij het hele verhaal niet weten is het logisch dat wij zo reageren. (:


    ik snap het wel dat jullie zo reageren, mja het doet haar toch pijn en dat is juist wat ik wil voorkomen. ze zit behoorlijk in de knoop met haar gevoelens en als ze dan zulke reacties leest..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    toen ik 14 was speelde ik nog met auto's.


    Hallo, ik ben nieuw :)