• > Slotje aub

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 12:14 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Dramaqueen =)
    En waarom zetten jullie dat in een topic :S dat is gewoon om aandacht vragen..

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 12:02 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Sorry je bent 14 en jong, en dan laat je door zo iets onderuit halen? Geloof mij nou toen ik 14 was had ik ook geen echte liefde.


    Some angels have no wings.

    Trouwens je zit in de pubertijd dan komt alles harder aan, maar dat is niet zo. Geloof me je maakt een drama van niks.


    Some angels have no wings.

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Ik vertel het hele verhaal niet meer omdat ik dan toch ook kut reactie's ga krijgen en omdat die ene persoon dan nog meer problemen gaat maken.


    Je vertelt het hele verhaal niet omdat je dan kut reacties gaat krijgen? Nou de reacties die je nu krijgt zijn ook kut dus kan je net zo goed het hele verhaal vertellen..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Heerlijk, dramatastisch. Q.
    Toen ik 14 was zat ik in de 2e en maakte ik me druk om andere dingen :/


    SLOAN.

    ReinaAFCAjax schreef:
    (...)

    Je vertelt het hele verhaal niet omdat je dan kut reacties gaat krijgen? Nou de reacties die je nu krijgt zijn ook kut dus kan je net zo goed het hele verhaal vertellen..


    HAHAAHAHAH BAM. xd.


    To infinity and beyond •

    ReinaAFCAjax schreef:
    (...)

    Je vertelt het hele verhaal niet omdat je dan kut reacties gaat krijgen? Nou de reacties die je nu krijgt zijn ook kut dus kan je net zo goed het hele verhaal vertellen..


    Geloof me ,als ik het hele verhaal vertel krijg ik nog ergere reactie's dan nu


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Gosh. Laat een slotje op dit topic zetten.


    To infinity and beyond •

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Geloof me ,als ik het hele verhaal vertel krijg ik nog ergere reactie's dan nu


    Dat weet je niet tot je het hele verhaal erop zet :3


    SLOAN.

    waarom open je een topic als je niet tegen negatieve reacties kan?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Geloof me ,als ik het hele verhaal vertel krijg ik nog ergere reactie's dan nu


    Dat weet je niet, want je probeert het niet uit.
    En ach, je post toch alleen maar over je problemen, dus er kan nog wel wat meer bij hoor.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Peeta schreef:
    (...)

    Dat weet je niet tot je het hele verhaal erop zet :3


    Ja en als het er dan op staat nog meer van deze reactie's ? Nee dankjé.
    En even voor de anderen oké misschien stel ik me aan , ik ben inderdaad nog maar 14 en weet niet wat ware liefde is , maar daar gaat het ook niet over oké.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Word volwassen en ga is goed nadenken als je niet tegen negatieveteit kan post niks en ga weg. Ik haat dit soort drama mensen die niet tegen de waarheid kunnen maar wel hun gezeik blijven posten.


    Some angels have no wings.

    Eerst nadenken voor je iets doet. Zoals met je topic van gisteren en zoals met je topic van nu want het loopt toch maar in het honderd.
    Kijk, als jij je verhaal niet wilt vertellen, goed, maar verwacht dan zo'n reacties. :'D
    En als hij dat niet beseft, waarom laat jij je er dan zomaar door onderuitgaan en schuldig voelen?
    Kijk want er ook gebeurd is zoals al gezegd je bent 14 binnen een maand ben je er sowieso over enzovoorts. 14 kom op, is geen leeftijd om zo aan te stellen hoor, jij hebt nog zoveel jaar voor je, probeer je daar dan op te focussen en te zorgen dat daar zogezegd wél alles goed loopt.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Ja en als het er dan op staat nog meer van deze reactie's ? Nee dankjé.
    En even voor de anderen oké misschien stel ik me aan , ik ben inderdaad nog maar 14 en weet niet wat ware liefde is , maar daar gaat het ook niet over oké.


    Als je deze reacties niet meer wilt, laat het topic sluiten. Ga verder met je leven, slaap er een nachtje over en je voelt je weer goed.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.