• > Slotje aub

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 12:14 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    ssgtcookie schreef:
    toen ik 14 was speelde ik nog met auto's.
    +1 hahahahahahha XD


    Life is hard and then we die

    *kruipt onder steen vandaan*
    Heb ik iets gemist :'D


    Shoganai i ne~

    Jennieee schreef:
    (...)

    ik snap het wel dat jullie zo reageren, mja het doet haar toch pijn en dat is juist wat ik wil voorkomen. ze zit behoorlijk in de knoop met haar gevoelens en als ze dan zulke reacties leest..


    Als het haar zo'n pijn doet. OPEN DAN NIET ZO'N TOPIC. Djeez.


    To infinity and beyond •

    Bosworth schreef:
    Ik heb even gelezen watdie eh, loveDr had getypt. Kom op hé. Hij doet net alsof jullie fucking getrouwd waren. Z'n familie en job opgegeven. Wat heeft ie' opgegeven? Z'n krantenwijk? gosh he'.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Bosworth schreef:
    (...)

    Als het haar zo'n pijn doet. OPEN DAN NIET ZO'N TOPIC. Djeez.


    zal ze ook niet meer doen denk ik als jullie zo reageren :'D
    jullie kiezen zelf of je rotopmerkingen maakt of niet. je kan ook op een normale manier zeggen: je bent nog maar 14 ipv. oh djeez je bent nog maar 14 get a life ofzow. mja dat is nou eenmaal mijn mening.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    (...)

    zal ze ook niet meer doen denk ik als jullie zo reageren :'D
    jullie kiezen zelf of je rotopmerkingen maakt of niet. je kan ook op een normale manier zeggen: je bent nog maar 14 ipv. oh djeez je bent nog maar 14 get a life ofzow. mja dat is nou eenmaal mijn mening.


    Ja kom op. Het is zo hoor! Ze is pas 14 jaar. 14! Dan weet je nog niet eens wat echte liefde inhoud. Je hoort nog gewoon lekker met vriendinnen buiten te zitten of gewoon lol maken. Mijn god, als je op je 14e al zo dramatisch gaat doen om een relatie weet ik niet hoe dat gaat als ze ouder is.


    To infinity and beyond •

    Jennieee schreef:
    (...)

    zal ze ook niet meer doen denk ik als jullie zo reageren :'D
    jullie kiezen zelf of je rotopmerkingen maakt of niet. je kan ook op een normale manier zeggen: je bent nog maar 14 ipv. oh djeez je bent nog maar 14 get a life ofzow. mja dat is nou eenmaal mijn mening.

    Sorry dat ik het moet zeggen; maar ik vind het ergens allemaal maar aanstellerig gedrag. Hij kan misschien ouder zijn; zij is 14 en op je 14e vind je heus je ware liefde niet. En over een tijdje is het erge eraf en gaat ze gewoon verder.


    We're all mad here.

    Solitario schreef:
    (...)
    Sorry dat ik het moet zeggen; maar ik vind het ergens allemaal maar aanstellerig gedrag. Hij kan misschien ouder zijn; zij is 14 en op je 14e vind je heus je ware liefde niet. En over een tijdje is het erge eraf en gaat ze gewoon verder.

    Bosworth schreef:
    (...)

    Ja kom op. Het is zo hoor! Ze is pas 14 jaar. 14! Dan weet je nog niet eens wat echte liefde inhoud. Je hoort nog gewoon lekker met vriendinnen buiten te zitten of gewoon lol maken. Mijn god, als je op je 14e al zo dramatisch gaat doen om een relatie weet ik niet hoe dat gaat als ze ouder is.


    jullie kunnen allemaal best gelijk hebben hoor, mja toch, wat is het verschil tussen 14 jarige en een oudere als je je kut om iets voelt? het gevoel blijft hetzelfde en daarom steun haar. jullie hebben je eigen mening over deze situatie en dat respecteer ik ook, maar ik denk dat sommige reacties hier achterlaten om haar expres pijn te doen, en ja dat stelt me best teleur.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    (...)

    jullie kunnen allemaal best gelijk hebben hoor, mja toch, wat is het verschil tussen 14 jarige en een oudere als je je kut om iets voelt? het gevoel blijft hetzelfde en daarom steun haar. jullie hebben je eigen mening over deze situatie en dat respecteer ik ook, maar ik denk dat sommige reacties hier achterlaten om haar expres pijn te doen, en ja dat stelt me best teleur.


    Wtf. NIemand plaatst iets om haar expres pijn te doen. Ze vertellen gewoon hoe het echt zit, en dat is dat ze nooit echte liefde kan ervaren aangezien ze pas 14 jaar is. Dan weet je gewoon niet wacht echte liefde is. punt.


    To infinity and beyond •

    Bosworth schreef:
    (...)

    Wtf. NIemand plaatst iets om haar expres pijn te doen. Ze vertellen gewoon hoe het echt zit, en dat is dat ze nooit echte liefde kan ervaren aangezien ze pas 14 jaar is. Dan weet je gewoon niet wacht echte liefde is. punt.


    ik lees ook andere reacties (cat) het lijkt nu wel een soort gevecht hm. ik respecteer jullie mening, het gaat mij er gewoon om, om wat voor manier sommige dat zeggen. daar ben ik het niet mee eens. en mischien zie je dat niet omdat je het ook eens bent met hun. maar ik kijk er ook naar hoe het over moet komen op MissDwarf


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Kijk ze heeft een heel leven voor zich; dus ze moet hier niet over treueren. Dat is wat iedereen denk ik toch wel probeert duidelijk te maken?


    We're all mad here.

    Jennieee schreef:
    (...)

    ik lees ook andere reacties (cat) het lijkt nu wel een soort gevecht hm. ik respecteer jullie mening, het gaat mij er gewoon om, om wat voor manier sommige dat zeggen. daar ben ik het niet mee eens. en mischien zie je dat niet omdat je het ook eens bent met hun. maar ik kijk er ook naar hoe het over moet komen op MissDwarf


    Natuurlijk. Maar ze opent zo'n topic. Natuurlijk zijn veel mensen het hier niet mee eens of vinden dat ze overdrijft. Als je een topic zoals dit opent, kun je dat nou eenmaal verwachten.


    To infinity and beyond •

    Sorry maar zo kan je iedereen de schuld geven. Want hij speeld op je geweten en als je het niet wilt beseffen dan moet je ook die topic niet openen en je moet gewoon sterk zijn.
    Serieus zijn baan opgeven voor iemand? Dacht het niet. En op je 14de vind je echt je ware liefde niet. En zo kan ik ook wel zelf me schuld weg schuiven op iemand -.-
    Sorry je moet het laten gaan. Je bent viertien. Niemand is perfect. Dan is hij maar boos.


    Some angels have no wings.

    Jennieee schreef:
    (...)

    ik lees ook andere reacties (cat) het lijkt nu wel een soort gevecht hm. ik respecteer jullie mening, het gaat mij er gewoon om, om wat voor manier sommige dat zeggen. daar ben ik het niet mee eens. en mischien zie je dat niet omdat je het ook eens bent met hun. maar ik kijk er ook naar hoe het over moet komen op MissDwarf


    Solitario schreef:
    Kijk ze heeft een heel leven voor zich; dus ze moet hier niet over treueren. Dat is wat iedereen denk ik toch wel probeert duidelijk te maken?

    Bosworth schreef:
    (...)

    Natuurlijk. Maar ze opent zo'n topic. Natuurlijk zijn veel mensen het hier niet mee eens of vinden dat ze overdrijft. Als je een topic zoals dit opent, kun je dat nou eenmaal verwachten.


    we hoeven ook verder niet op één lijn te zitten. ik wil haar alleen maar helpen. en eigenlijk is er wel genoeg gediscusseerd in dit topic niet?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.