• ja, dat vroeg ik me af (;
    haha,
    ik moet bij Quizlet aan de vele vriendschappen die ik gesloten heb.
    En jullie? (:

    Aan een toffe site met veel behulpzame mensen
    Ik zei eens dat woord "Quizlet" opeens beginnen de jongens van mijn klas te lachen omdat er het woord "slet" in zat. Vond ik zo kinderachtig


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Aan een quiz een aan LED lampen. Je kan niet quizzen in het donker? wat een theorie ;d


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    schrijven :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Aan de manier waarop je het nou uit moet spreken (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Poppins schreef:
    schrijven :Y)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Aan Quizlet van 4 jaar geleden.
    Met echte quizzen, waarbij je nog elke keer terug moest gaan iemands profiel om het volgende deel te gaan zoeken.
    Goeie, oude tijden. (':


    Has no one told you she's not breathing?

    aan Rutger (krul)


    your knife my back. my gun, your head.

    BlueElephant schreef:
    Aan Quizlet van 4 jaar geleden.
    Met echte quizzen, waarbij je nog elke keer terug moest gaan iemands profiel om het volgende deel te gaan zoeken.
    Goeie, oude tijden. (':


    Ja, dat wel ;D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    BlueElephant schreef:
    Aan Quizlet van 4 jaar geleden.
    Met echte quizzen, waarbij je nog elke keer terug moest gaan iemands profiel om het volgende deel te gaan zoeken.
    Goeie, oude tijden. (':


    Hahaha, of die tijd waar de 'storys' nog in de vragen stonden.
    vraag: stukje story
    antwoord; stukje story
    :'D

    En toen ging iedereen ze uiteindelijk in de uitkomst zetten, maar dan moest je eerst nog minimaal 3 nutteloze vragen invullen.

    Goede, oude, tijden.


    your knife my back. my gun, your head.

    Het rad van fortuin en quizzen


    Firm believer of all that is magic

    Mahoromatic schreef:
    (...)

    Hahaha, of die tijd waar de 'storys' nog in de vragen stonden.
    vraag: stukje story
    antwoord; stukje story
    :'D

    En toen ging iedereen ze uiteindelijk in de uitkomst zetten, maar dan moest je eerst nog minimaal 3 nutteloze vragen invullen.

    Goede, oude, tijden.

    Haha, inderdaad.
    Nog voor er series waren, wat was die knop met 'volgende' toch iets handigs. In het begin vond ik stories overbodig, maar ik was het gewoon zo.
    Ik vond het altijd zo irritant om terug pagina's af te zoeken naar het volgende deel.
    De schijfstijl was toen ook helemaal anders. Werkelijk iedereen schreef in de jij-vorm en de meesten ook in dialoogvorm. Ook gingen alle verhalen over 14-jarigen, wat nu eigenlijk pervers lijkt maar toen doodnormaal was.
    Wat was het een gezellige boel hier, toen. :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Herbie schreef:
    Aan een toffe site met veel behulpzame mensen
    Ik zei eens dat woord "Quizlet" opeens beginnen de jongens van mijn klas te lachen omdat er het woord "slet" in zat. Vond ik zo kinderachtig

    Bij mij ook ö

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Haha, inderdaad.
    Nog voor er series waren, wat was die knop met 'volgende' toch iets handigs. In het begin vond ik stories overbodig, maar ik was het gewoon zo.
    Ik vond het altijd zo irritant om terug pagina's af te zoeken naar het volgende deel.
    De schijfstijl was toen ook helemaal anders. Werkelijk iedereen schreef in de jij-vorm en de meesten ook in dialoogvorm. Ook gingen alle verhalen over 14-jarigen, wat nu eigenlijk pervers lijkt maar toen doodnormaal was.
    Wat was het een gezellige boel hier, toen. :'D


    HAHA :'D
    en dan was ik Twincest-no haters- <- volgens mij de eerste twincest quiz die er was, aan het lezen, en dan snel wegklikken als mn ouders kwamen, want wat als ze meelazen >:3
    & dan moest je het als favoriet opslaan en steeds checken op nieuwe deeltjes.
    & het was allemaal 'Ik was gewoon ergens blabla, toen opeens Bill tege me opliep!' - ofzo XD -


    your knife my back. my gun, your head.

    Mahoromatic schreef:
    (...)

    HAHA :'D
    en dan was ik Twincest-no haters- <- volgens mij de eerste twincest quiz die er was, aan het lezen, en dan snel wegklikken als mn ouders kwamen, want wat als ze meelazen >:3
    & dan moest je het als favoriet opslaan en steeds checken op nieuwe deeltjes.
    & het was allemaal 'Ik was gewoon ergens blabla, toen opeens Bill tege me opliep!' - ofzo XD -

    Haha, ik heb het nog over de tijd voor de twincests, hahaha.
    En ja, in werkelijk elk verhaal won je een concerttticket of liep je tegen hen op ofzo, haha. En in deeltje drie had je altijd al een relatie, hahaha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat Blueelephant & Mahoromatic zeggen. (: