• Iew ik word een beetje gek van mn vriendin, ze is th hater en ze schreeuwt het de heeeele tijd enzo..
    als ze "tokio hotel" hoort begint ze al te schreeuwen; IK WIL DAT WOORD NIET HOREN.
    en dan kijkt ze zo naar mij nouja ik negeer het maar gewoon.
    Ook was er een meisje tokio hotel aan het zingen, zegt ze; nee dat mag je niet zingen dat is slecht en ze zegt ook de hele tijd; ik ga jou van tokio hotel afhalen.

    het kan me niet schelen dat ze hater is!!

    maar ik denk dan echt zo; jaahaa.. NU weten we het wel!!



    :S


    AAP

    Je moet haar gewoon afhaken ofzo .x] Als ze Tokio Hotel begint af te zeiken, moet jij juist voor TH opkomen ^^ En dan de hele tijd een liedje zingen enzo. En als ze het woordt niet meer wil horen, dan moet je ergens anders gaan en dan obsessed doen ofzo ^^ In andere woorden, je kunt haar gaan negeren.:'3




    Of je gaat er met haar over praten.x] Je moet zeggen dat ze niet over Tokio Hotel moet praten met jou in de buurt, want ik neem aan dat jij dat ook niet doet? Doet ze het wel, moet je een woedeaanval op haar neerstorten ^^




    Ik heb ook zo'n vriendin, maar niet zó. Ze vindt de liedjes enzo wel goed, maar haakt ze wel af =,=' Dan kies ik ook een van de bovengenoemde dingen, en dan houdt ze op en zo .:'3


    xxx


    ok