• Omdat ik de laatste tijd nogal graag bezig ben met covers en foto's en ik een beetje een writer's block heb, heb ik besloten een oproepje te doen. Dus, als je een cover voor je story nodig hebt, laat dan hier een berichtje achter en ik kijk wat ik voor je kan doen.

    Wat ik van jullie nodig heb:
    * De titel van het verhaal
    * Je username
    * Een kleine beschrijving van hoe je wilt dat de cover eruitziet (Foto's, lettertype [sierlijk/strak],...)
    * Een (eventuele) catchphrase
    * (Eventueel) Foto's die je al verzameld hebt


    Tous pour un,un pour tous

    * De titel van het verhaal
    Het Doolhof (klikbaar ;p)
    * Je username
    Parachutes ;p
    * Een kleine beschrijving van hoe je wilt dat de cover eruitziet (Foto's, lettertype [sierlijk/strak],...)
    Uhm, ik wil in ieder geval een beetje een sierlijk lettertype en de tekst het liefste gewoon de titel van mijn story. Dan wil ik iets met een jongen en meisje die elkaars hand proberen vast te pakken, maar het lukt niet, snap je me? ;p En als die niet lukt zou ik iets met donker en licht willen, zeg maar in de zin van 'goed en kwaad'.

    Iig bedankt als je er naar wilt kijken. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil eentje voor mijn verhaal The Music I Heard Once.x
    Ik wil dat je enkel de foto's samenvoegd zonder tekst op, want ik doe dat altijd volgens eenzelfde patroon en dat wil ik nu ook zelf doen. Misschien is het handig dat je snel eens het verhaal leest ofzo, want het telt maar 4 hoofdstukken, want het is nogal moeilijk om het kort uit te leggen.
    Ik laat je helemaa vrij kiezen hoe het eruit ziet, maar het zou wel leuk zijn als het nog met het verhaal te maken heeft.
    Dit is de cover nu:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 22:57 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    •All I Need Is Love
    •ZivaDavid
    •Ik wil een sierlijk lettertype, maar niet te sierlijk(als je snapt wat ik bedoel). De titel graag erbij staan en ja deze foto's:




    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Wat ik van jullie nodig heb:
    * De titel van het verhaal:
    Crystal Hearts

    * Je username
    Escritura

    * Een kleine beschrijving van hoe je wilt dat de cover eruitziet
    Sierlijke letters, Duister, je mag verder doen wat je er mee wilt, er zijn maar 2 foto's die ik er absoluut in wil

    * Een (eventuele) catchphrase
    Nope

    * (Eventueel) Foto's die je al verzameld hebt .
    Link en Luca

    Verhaal voor jou inspiratie:
    Deze twee jongens zijn een tweeling, ze waren vondelingen en inplaats van hun hart hebben ze allebei een edelsteen met speciale krachten in hun borstkas. (Robijn voor Link, Aquamarijn voor Luca)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee maar wel bedankt!


    You're beautiful.

    * De titel van het verhaal: The girl who makes my heart beat is you
    * Je username: RainbowChild
    * Een kleine beschrijving van hoe je wilt dat de cover eruitziet (Foto's, lettertype [sierlijk/strak],...) Het is helemaal jou keuze (:


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape