• Het is volgens mij al eens gezegd toen het nieuwe design kwam, maar ik erger me er nog steeds aan... De spotlight is nauwelijks nog een 'spotlight', hij valt niet meer op en ik vind het amper nog de moeite waard om er wat in te zetten. Terwijl het me toch best een cruciaal onderdeel van Q lijkt, aangezien je op die manier lezers trekt én de site er überhaupt door kan blijven bestaan. (Als er tenminste al weer credits kunnen worden gekocht?)

    Anyone who agrees?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja, daar ben ik het persoonlijk ook wel mee eens. Het zou me ook wel vet lijken als je zelf de cover van je verhaal ook kan instellen die dan getoond wordt bijvoorbeeld.

    TaeTae schreef:
    Ja, daar ben ik het persoonlijk ook wel mee eens. Het zou me ook wel vet lijken als je zelf de cover van je verhaal ook kan instellen die dan getoond wordt bijvoorbeeld.

    Ja, inderdaad! Sowieso zou ik het echt heel fijn vinden als covers beter zichtbaar werden, ook op je profiel enzo. Het is toch een beetje het visitekaartje van je verhaal.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben het hier ook helemaal mee eens! Het is ook al doorgegeven aan Rutger dus hopelijk kan hij er iets aan veranderen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ook mee eens!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ja, precies.
    Ik ben er eigenlijk ook best wel klaar mee dat Rutger er zo mee omgaat. Alle mods blijven maar zeggen dat Rutger ermee bezig gaat, maar dat doet hij vervolgens niet of dat is in ieder geval niet te zien, waardoor de mods vervolgens als boeman gezien worden, omdat zij simpelweg ook aan het lijntje gehouden worden. Het zal best kunnen dat dit niet het geval is, maar dit is in ieder geval het beeld dat ik krijg.

    Just, doe iets met de suggesties, want het zijn toffe suggesties waar mensen tijd en moeite en ideeën insteken en er zit nog steeds zoveel potentie in deze site, maar als er niets verandert, gaat hij langzaam dood en dat gebeurt al. Idk, maar als je het mij vraagt, zijn er best nog wel wat inkomsten te halen uit deze site voor Rutger. Vooral als er echt iets met de suggesties gedaan wordt.
    Dit was mij TEDtalk. Groetjes.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Donker schreef:
    Ja, precies.
    Ik ben er eigenlijk ook best wel klaar mee dat Rutger er zo mee omgaat. Alle mods blijven maar zeggen dat Rutger ermee bezig gaat, maar dat doet hij vervolgens niet of dat is in ieder geval niet te zien, waardoor de mods vervolgens als boeman gezien worden, omdat zij simpelweg ook aan het lijntje gehouden worden. Het zal best kunnen dat dit niet het geval is, maar dit is in ieder geval het beeld dat ik krijg.

    Just, doe iets met de suggesties, want het zijn toffe suggesties waar mensen tijd en moeite en ideeën insteken en er zit nog steeds zoveel potentie in deze site, maar als er niets verandert, gaat hij langzaam dood en dat gebeurt al. Idk, maar als je het mij vraagt, zijn er best nog wel wat inkomsten te halen uit deze site voor Rutger. Vooral als er echt iets met de suggesties gedaan wordt.
    Dit was mij TEDtalk. Groetjes.


    Dat is inderdaad juist, Rutger moet die dingen fixen en wij kunnen alleen maar zeggen dat het doorgegeven is. Wij balen er zelf ook heel erg van dat we steeds hetzelfde nieuws moeten geven.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Mee eens, ik dacht er een paar weken geleden ook aan om het terug aan te kaarten. Rutger had in het topic over het nieuwe design geantwoord dat er gekeken zou worden naar hoeveel kliks de spotlight oplevert. En dat als het aantal kliks zodanig laag is, dat het dan veranderd zou worden. Herinner ik me dat juist? En eerlijk gezegd heb ik juist om die reden amper dingen aangeklikt in de spotlight zodat de kans groter is dat het veranderd zal worden + de spotlight valt gewoon ook niet op... :X Ik vind het zonde voor de users die geld hieraan uitgeven.

    Deze suggestie die iemand gaf zou het al beter maken:

    -Misschien kun je de spotlight ook laten meescrollen? Dat het in hetzelfde kader als het logo en het menu staat en dusdanig overal zichtbaar is.
    Maar het mag daarnaast nog eens duidelijker met een afbeelding. (Dat met de cover van je story zat ik ook aan te denken. Zolang men geen clickbait afbeeldingen kan plaatsen, maar wel afbeeldingen die bij de creatie passen. :Y))

    [ bericht aangepast op 9 nov 2018 - 16:08 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Helemaal mee eens. 100 procent.
    De grootte die het vroeger had, en dan als plaatje keuze uit bijvoorbeeld je cover en je profielfoto oid.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Het zal wel aan mij liggen, maar waarom staat er '[Doorgevoerd]' in de titel als ik geen verandering zie?
    Op de actieve teopic's-pagina zie ik ook dat Bes als laatste heeft gereageerd zo'n 39 minuten geleden, maar ik zie de reactie niet. Some weird shit is happening.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Donker schreef:
    Het zal wel aan mij liggen, maar waarom staat er '[Doorgevoerd]' in de titel als ik geen verandering zie?
    Op de actieve teopic's-pagina zie ik ook dat Bes als laatste heeft gereageerd zo'n 39 minuten geleden, maar ik zie de reactie niet. Some weird shit is happening.

    Ik dacht ook al dat het aan mij lag haha


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat was een kleine miscommunicatie tussen de mods. (: Het is helaas nog niet doorgevoerd, maar staat dus wel prioritair op de lijst. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hehe oeps, I messed up :'D sorry!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Eh bump, want ik hoop dat er wel verandering in komt.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    aarsvogel schreef:
    Helemaal mee eens. 100 procent.
    De grootte die het vroeger had, en dan als plaatje keuze uit bijvoorbeeld je cover en je profielfoto oid.


    Dit. Momenteel weerhoud het me nogal om credits weg te geven/ dingen in de spotlight te zetten omdat ik het niet echt een cadeau vind. Hij zou al iets opvallender zijn als hij meescrolde, maar ik vind hem hoe dan ook in zijn huidige staat niet mooi of uitnodigend om op te klikken.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    We hebben niet echt updates op dit moment. Dit is de suggestie/klacht die tot nu toe al het vaakst doorgestuurd is naar Rutger, helaas zonder resultaat.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.