• O help.
    Ik heb net een nieuwe baan(na ja zo ongeveer heb nog niks ondertekent maar heb wel al gewerkt) bij TNT,als postbezorger.
    Hij heeft me verteld hoe ik vrij moet vragen,maar dat dat dan niet zeker is dat ik vrij heb.
    Nu komt het, ik heb de 16e en 30e vrij gevraagd,was geen probleem. Maar ik zit in mijn examen periode en de voor de herkansingen moet ik ook vrij hebben,dat is 21e 22e 24e. De 24e kan ik sowieso pas na 12:30 beginnen omdat ik dan de boeken moet inleveren.

    Maar ik ben dus bang om nu vrij te vragen,en dat ze me geen vrij geven. Ik MOET dan echt vrij hebben.
    Sowieso zit ik er over te denken om het misschien te stoppen,het is toch heel zwaar en ik heb nu al geen zin om te gaan werken, eigenlijk(mijn 2e dag).


    Jullie vinden nu vast dat ik zeur,maar dit is mijn eerste baan en dus is het allemaal nieuw voor me. En vind ik het best eng,zeker om nu nog meer vrij te vragen.

    Help ik weet niet wat ik moet doen.
    Heeft iemand tips waardoor ik het minder eng vind?
    En vertel me nu alsjeblief dat het allemaal wel goed komt want ik word gek.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als je vrij moet hebben voor school, dan moet je vrij hebben. Klaar. School is belangrijker dan een bijbaan hoor (: Wat is het ergste dat je kan gebeuren als je die dagen vrij vraagt?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    Als je vrij moet hebben voor school, dan moet je vrij hebben. Klaar. School is belangrijker dan een bijbaan hoor (: Wat is het ergste dat je kan gebeuren als je die dagen vrij vraagt?

    Dat ze me ontslaan,wat op zich niet zo'n ramp is maar wel overdreven.
    Ik weet dat ze me niks kunnen maken enzo,maar om een of andere stomme reden ben ik toch,ik weet niet,zenuwachtig ofzo.
    Ik weet het ik ben vreemd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat ze me ontslaan,wat op zich niet zo'n ramp is maar wel overdreven.
    Ik weet dat ze me niks kunnen maken enzo,maar om een of andere stomme reden ben ik toch,ik weet niet,zenuwachtig ofzo.
    Ik weet het ik ben vreemd.

    Ik snap het wel hoor, het is je eerste baantje dus dat je zenuwachtig bent om dit soort dingen is niet gek. En zoals je zelf al zegt, ze kunnen je ontslaan. En zoals je zelf ook al zegt, is dat niet zo'n ramp. Er zijn genoeg andere baantjes (: Als je laat zien dat je je inzet, dan kan je een heel eind komen bij TNT hoor. Ik weet niet hoe het daar werkt, maar kan je niet voorstellen om een andere dag te werken in plaats van de dagen die je vrij moet hebben?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    Ik snap het wel hoor, het is je eerste baantje dus dat je zenuwachtig bent om dit soort dingen is niet gek. En zoals je zelf al zegt, ze kunnen je ontslaan. En zoals je zelf ook al zegt, is dat niet zo'n ramp. Er zijn genoeg andere baantjes (: Als je laat zien dat je je inzet, dan kan je een heel eind komen bij TNT hoor. Ik weet niet hoe het daar werkt, maar kan je niet voorstellen om een andere dag te werken in plaats van de dagen die je vrij moet hebben?

    Ik weet niet eens wanneer ik allemaal moet werken,omdat ik nog niet officieel ingeschreven ben ofzo.
    Ik ben aangenomen als zaterdag bezorgen en in de vakantie(die ik nu al heb) wilde ik meer werken. Dus echt heel veel kan hij me niet maken nee.
    En ik mag 4 zaterdag vrij vragen,als ik die zaterdagen dan die dagen op neem moet dat kunnen,denk ik.

    Bedankt trouwens,het is fijn als iemand je begrijp en met iemand kan praten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik weet niet eens wanneer ik allemaal moet werken,omdat ik nog niet officieel ingeschreven ben ofzo.
    Ik ben aangenomen als zaterdag bezorgen en in de vakantie(die ik nu al heb) wilde ik meer werken. Dus echt heel veel kan hij me niet maken nee.
    En ik mag 4 zaterdag vrij vragen,als ik die zaterdagen dan die dagen op neem moet dat kunnen,denk ik.

    Bedankt trouwens,het is fijn als iemand je begrijp en met iemand kan praten.

    Graag gedaan joh (;
    Ik zou er gewoon eens met je baas over praten, er is vast wel een mogelijkheid.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Gewoon vragen. Je kan het altijd proberen toch?
    Nee heb je,ja kan je krijgen (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.