• Vandaag is het concert van Mayday Parade & Versaemerge in België en ik Versaemerge is echt één van mijn favoriete groepen en ik kijk erg naar Sierra op. Eerst mocht ik gaan van mijn ouders, maar dit werd op het einde afgeblazen. Een vriendin van me die wel ging had beloofd om te bellen en dat heeft ze ook gedaan, 40 minuten geleden. Ik zit nog steeds te huilen van blijdschap, ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld :'D.

    Maar soit, wat is jullie gelukkigste moment?


    Olive

    Wat lief van haar!
    Ik kan zo even niet op mijn gelukkigste moment komen, haha


    I was an angel living in the garden of evil

    Dat is echt heel lief van haar (:
    Ik heb best wel vaker dan één keer een gelukkig moment gehad, maar weet zo even niet op te noemen!


    Sometimes it's best not to care.

    Het concert van Justin, het was gewoon zo onwerkelijk.


    <3

    Dat was nog deze week woensdag,
    dat ik te horen kreeg dat ik een weekend naar NY mocht ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wauw, wat sweet!
    Ik heb de afgelopen tijd een aantal gelukkige momenten gehad, maar ik weet niet welke de gelukkigste is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Omg ik mocht niet naar het concert van Justin Bieber. En toen had me vriendin gebeld toen hij aan het optreden was. Al was ik er niet bij ik kreeg zo een warm gevoel

    Mijn gelukkigste moment is de vakantie in 2007 met mijn toenmalige beste vriendin. Daar heb ik echt alleen maar goede herinneringen aan. Jammer genoeg zijn we uit elkaar gegroeid :(


    As travars

    Defensive schreef:
    Wauw, wat sweet!
    Ik heb de afgelopen tijd een aantal gelukkige momenten gehad, maar ik weet niet welke de gelukkigste is.


    wth.

    Ik heb ook zoiets gehad. Ik kon niet naar My Chemical Romance's concert omdat ik niemand had om mee te gaan. Mijn vader moest namelijk meehelpen met verhuizen op zijn werk en kon daarom geen vrij nemen. Turns out dat het nog helemaal niet af zou zijn op die datum, en dat het pas een paar weken erna zou gebeuren. Had ie toch nog kaartjes kunnen krijgen ergens. Toen ik daar achter kwam was ik zó blij!
    Maar één van mijn gelukkigste momenten was tijdens het concert van Iron Maiden in 2008. Ik hoop dat hun concert deze woensdag nog gaver wordt! ;D


    Caution first, always.

    Wat lief van je vriendin!
    Ik denk toch echt dat de gelukkigste moment van mijn leven was toen, euh ik heb het nog niet gehad...

    Echt superlief van je vriendin!
    Ik weet alleen niet wat mijn gelukkige moment is, of ik ben het vergeten (dan zal het wel niet zo belangrijk zijn geweest) of ik heb er nooit een gehad. Achjaa...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    toen ik 2 jaar geleden mijn eerste neefje kreeg. maar ook toen ik dit ajar hoorde dat ik in augustus een nichtje krijg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Toch wel het concert van Tokio Hotel, waar ik zo hard naar heb uitgekeken.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~