• Ik moet dit heel even kwijt maar ik Heb gewoon de Beste Liefste en Schattigste Harstvriendin ooit. Echt waar mensen, Ik Hou Verschrikkelijk Veel Van Haar, omdat ze mij altijd steunt door dik en dun. Naar mij luistert als ik problemen heb, mij troost als ik verdrietig ben. Zij en ik verschillen niet zo veel van persoonlijkheid, alleen met jongens hebben we een andere smaak (dat is maar goed ook) :D. Ik maak nooit ruzie met haar, dat is gewoon geweldig. (kan ook niet omdat ik nooit boos op haar kan worden :X en als je haar kende dan zou je wel snappen waarom XD) Ik heb in het verleden best veel meegemaakt qua vriendinnen, dat ze mij eigenlijk gingen gebruiken, en sommige vonden het blijkbaar grappig om 12 dreig berichten te sturen. Doordat allemaal ben ik een beetje onzeker enzo maar door mijn harstvriendin, ben ik gewoon verder gegaan met mijn leven en ik ben dan ook heel erg dankbaar dat ik zo'n hartsvriendin heb. Ze is alles voor mij en ik ben alles voor haar.
    Ik wou deze topic maken omdat ik dit ff kwijt wou, en daarom heb ik een Beste Liefste en Schattigste Harstvriendin ooit. En ik ben echt blij dat ik haar heb.
    En dan vraag ik maar hebben jullie ook zo'n harsvriendin of beste vriendin? XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb geen hartsvriendin. Maar wel een béste vriendin (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    jaa ik heb een vriendin en dat is echt een schatjee(H)
    ze zit bij mij in de klas en ik kan echt altijd alle tegen haar vertellen, toen het laatst-nu nog steeds- niet zo goed ging bij mij thuis ivm me vader kon ik altijd bij haar terecht en serieus alleen bij haar ook wel bij andere soms maar niet zoveel als bij haar ik kon gewoon zolang praten met haar totdat me hart gelucht was. sommige vriendinnen vragn er nooit naar maar dat boeit me nu niet meer zoveel -eerst wel- ik vraag gewoon ook nooit meer naar hun!

    maar ik en me bff hebben ook altijd overal dezelfde mening over we vinden dezelfde mensen irritant haha. en laatst kwam ze peciaal voor mij omdat we een nieuw rooster gekregen hadden en ik ziek was kwam ze hem helemaal speciaal brengen terwijl zij de andere kant op moet uit school (H)
    echt zoo lief hea!

    ik wil haar echt nooit meer kwijt(H)
    zonder haar is er geen ik!
    ik hou zoveel van haar
    boven alles en iedereen!
    mijn nummer 01# (H)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Aah, sweet! Maar ik heb geen hartsvriendin, wel een 'BFF' maar met haar deel ik niet alles.
    Ik heb wel een allerbeste vriend, een jongen die zo te beschrijven is als jouw hartsvriendin. Hij is mijn bestie en ik kan me mijn leven niet meer zonder hem voorstellen, wij gaan voor elkaar echt door het vuur en dat is inderdaad geweldig <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Allemaal echt leuk om te horen/lezen :D. Dat jullie er één hebben of een vriendengroepje. Ik vind persoonlijk, maar ik denk dat wel meerdere het eens zijn, dat je niet zonder een vriendin of vriend kan zitten want je moet wel iets vertellen aan iemand, wat je dwars zit. Het kan natuurlijk ook tegen je ouders of tegen iemand anders maar een leeftijdsgenoot is toch vaak makkerlijker om iets te vertellen want diegene begrijpt je meer. XD
    :D Als er nog meer mensen zijn die hierover willen praten of ook willen zeggen dat ze zo'n vriendin hebben of vriend, dan kan dat he? ;)


    One Who Travels A Higher Path.

    Hm, had ik dat maar.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    ik had een hartsvriendin, maar ze is verhuist naar Italië.
    nu heb ik een andere beste vriendin, maar ze heeft het nog niet gezegd tegen haar eerste beste vriendin, dus die andere denkt nog altijd dat zij en mijn beste vriendin nog steeds beste vriendinnen zijn.
    deze is soms lief en leuk enz. , maar ik vind die van Italië veel leuker(huil)

    Ik heb 7 beste vriendinnen en samen zijn ze één supervriendin. Zo kan je met eentje altijd lachen, met de andere kan ik eeuwig roddelen & shoppen, eentje weet altijd precies wat ze moet zeggen enz. Maar super voor je dat je zo'n lieve vriendin hebt!


    It's time to be happy again.

    Hilfiger schreef:
    Ik heb 7 beste vriendinnen en samen zijn ze één supervriendin. Zo kan je met eentje altijd lachen, met de andere kan ik eeuwig roddelen & shoppen, eentje weet altijd precies wat ze moet zeggen enz. Maar super voor je dat je zo'n lieve vriendin hebt!


    Haha, dankje, en ook leuk dat jij er 7 hebt :P XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Dat dacht ik,
    Maar die **** heft heel mijn schooljaar verpest en alle zekerheid die ik had opgebouwd weggeblazen
    Ik geloof nu niet meer in beste vriendinnen
    Ik ben iets te vaak in de steek gelaten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik heb n hele groep bff's >.< nl Samii, Lotj, Laura, Steffie, Sascha en Michael ^^ en ik hou van hun allemaal evenveel! n_n


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.