• wat is jouw mening over het leven?

    de mijne is dat je net zo goed maar 18 jaar kunt worden en thats it daarna komen de verantwoordelijkheiden je moet dingen zelf betalen etceter etcetera je moet tot je 67ste werken bijna geen vakantie je hele leven is al ingevuld snap niet dat mensen daar de lol van in zien


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    tja, als je zo gaat denken dan geniet je dus niet van het leven, je moet het leven nemen zoals het is

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 22:40 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    over het leven?
    op dit moment is mijn mening niet zo best.
    ik zou willen dat ik niet meemaak wat ik nu zeg maar meemaak.


    Where words fail, music speaks

    Tja,, Je moet er zelf iets van maken. Alleen dan kan je een leuk leven hebben :')

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 22:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vind het leven echt geweldig! Als je oplet op je omgeving kan je zooo veel leren, ik vind elke dag weer een nieuw avontuur, sommige dagen leuker dan andere maar je word er sterker en wijzer van...!

    I Love Life (L)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Oh, nee, te moeilijke vraag. Nu krijg je alleen maar gezever hoor, pas maar op. :')
    Het leven is mooi en treurig, alles wat het leven inhoudt is mooi en treurig. En ja, zo zie ik het leven. Voor iedereen is er een eigen manier om te bestaan. Het is aan jou om die manier te vinden en vol te houden, want je doet het allemaal voor de korte momenten waarop je je zorgeloos voelt. Het eindigt toch allemaal wel op een dag. Geniet ervan en doe lekker dramatisch, altijd leuk. c:


    wth.

    Life is life.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hahaha al die reacties van de mensen boven mij (A) Ik zie het leven meer als een spel, het ligt eraan hoe je het speelt: geniet je ervan en neem je soms onoverwogen besluiten dan moet je de consequenties aanvaarden maar je kun natuurlijk ook gewoon lekker nerdie doen en nooit is risico nemen. Het leven is zoals je het zelf maakt. Life is a game!!


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Ik vind het leven alleen leuk als ik iets voor anderen kan betekenen, vandaan dat ik later psycholoog wordt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lol, en o ja, leef voor jezelf en niemand anders, amen. c:


    wth.

    Het leven is niet alleen een gevecht tegen de omstandigheden, maar vooral een gevecht tegenover jezelf. Hoe ik tegenover het leven sta is een directe reflectie van hoe ik tegenover mezelf sta en zo kan ik ook mezelf bewust manipuleren om me het leven makkelijker te maken, of in elk geval bepaalde situaties en obstakels erin.
    Ach, ik heb zo veel bevindingen gevonden over het leven door mijn overanalytische zelf, I could write an essay about it..

    En over dat het leven al is ingevuld; ik heb daar zelf ook over na zitten denken en ik ben tot de conclusie gekomen dat het in veel gevallen wel goed is. Ik ben iemand die wel van structuur houdt en ik weet dat ik niet de enige ben. Die structuur is een leidraad in het leven waarvan iedereen - als hij zijn geest zo vrij durft te laten gaan - in een bepaalde graad vanaf kan wijken. Maar als je aan de denkwijze dat alles al is vastgelegd blijft kleven, doe je jezelf ongelofelijk tekort en dan loop je het risico dat je op je tachtigste zegt: potjandoosje, dit en dit en dit en dit had ik nog willen doen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 22:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vecht voor wat je wilt bereiken, blijf in jezelf geloven en geniet van alle momenten. Want wie weet kan alles zomaar in een klap afgelopen zijn.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 22:55 ]


    <3

    Het leven moet je zelf invullen, maar als je dat niet doet, wordt het ingevuld door anderen.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    je kan alles ook zelf beeindigen maar zover is het niet ik heb gewoon al jaren 0,0 motivatie voor wat dan ook. weet totaal niet wat ik wil.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    je kan alles ook zelf beeindigen maar zover is het niet ik heb gewoon al jaren 0,0 motivatie voor wat dan ook. weet totaal niet wat ik wil.


    Ach joh -gayhand- ik heb me er lang al overheen gezet dat ik niets zelf wil beëindigen. Motivatie heb ik ook niet, en ik weet ook niet wat ik wil. Ja, ik wil liefde en antwoorden. Maar wie zegt dat ik dat ooit ga vinden? Ik leef op hoop. Jij niet dan?


    wth.

    TWEE DINGEN!

    Boobies! ;)

    Tenzij je een meisje/homosexueel bent, geloof dat t dan meer sixpack is 'hmm

    Ook leuk: hamsters, taart, groene ogen en rood haar, vrienden en... CHOCOLA!
    en taart!


    quidquid excusatio prandium pro