• #173
    Members of the WAG-gang


    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hernández
    RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos
    Wembley - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Gourcuff - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff
    AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic
    Instrumental - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay
    Forward - Amber - WAG van Lionel Messi
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas

    Aliens zijn welkom!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 19:12 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Begrijp me niet verkeerd.
    Maar kijk, ik vind dat hele 'OMG ik ben vriendin van...' een beetje TE ver gaan. Soms is het leuk om te doen alsof, dat je er in mee gaat. Maar ja nou. Het is soms gewoon too much, en dan hebben jullie een heel verhaal met z'n allen en dan kan je boe of ba zeggen, er wordt niet eens gereageerd...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RealxMadrid schreef:
    Begrijp me niet verkeerd.
    Maar kijk, ik vind dat hele 'OMG ik ben vriendin van...' een beetje TE ver gaan. Soms is het leuk om te doen alsof, dat je er in mee gaat. Maar ja nou. Het is soms gewoon too much, en dan hebben jullie een heel verhaal met z'n allen en dan kan je boe of ba zeggen, er wordt niet eens gereageerd...
    Haha, ik snap je ook wel
    Het is ook best wel kinderachtig nu ik over nadenk, maar ik vind het op zich toch ook wel leuk
    Oke leuk is een groot woord


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    biw.


    Hope goes lost but never dies.

    CaptainKid schreef:
    Ik ging net zeggen als je dat gaat zeggen ga je het daarna nooit meer zeggen want anders gaat er eentje irritant worden.
    Haha, ik stop er al mee


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik begrijp je wel, want soms denk ik dat ook wel eens. Soms is dat heel leuk enzo, maarja soms kan het idd wat te ver gaan.
    Ik bedoel dit ook niet verkeerd.


    Tears are words the heart can't say.

    Amber! Ik heb ze aan een boom gebonden (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    -kan niet volgen-

    oh WK U21 start binnen 1 week
    :Y)


    The soul needs autumn.

    Wembley schreef:
    (...)Haha, ik snap je ook wel
    Het is ook best wel kinderachtig nu ik over nadenk, maar ik vind het op zich toch ook wel leuk
    Oke leuk is een groot woord


    Ja nou weet je.
    Ik krijg het gevoel dat er groepen in de groep gevormd worden.
    Want, jullie zitten met zijn weet ik veel hoeveel te doen alsof, en ik word genegeerd.

    Das nou niet echt leuk, maar ja das mijn mening:W


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RealxMadrid schreef:
    Begrijp me niet verkeerd.
    Maar kijk, ik vind dat hele 'OMG ik ben vriendin van...' een beetje TE ver gaan. Soms is het leuk om te doen alsof, dat je er in mee gaat. Maar ja nou. Het is soms gewoon too much, en dan hebben jullie een heel verhaal met z'n allen en dan kan je boe of ba zeggen, er wordt niet eens gereageerd...

    Ik snap het.. En misschien is het ook wel een goede om wat meer serieus te zijn afentoe. Maar soms is het gewoon, even onserieus doen weet je wel, ik bedoel.. Nja nvm.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    HAHA Reina don't worry, ik maak ook maar een grapje. 9 van de 10 keer vind ik het ook hatelijk maar als ik me verveel krijg je dat.. :W

    Ik ben gek, sorry :3


    Hope goes lost but never dies.

    Valkyrie schreef:
    (...)
    Ik snap het.. En misschien is het ook wel een goede om wat meer serieus te zijn afentoe. Maar soms is het gewoon, even onserieus doen weet je wel, ik bedoel.. Nja nvm.


    Ik snap je, maar lees mijn reactie hierboven maar. Dan snap je wat ik ermee bedoel.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RealxMadrid schreef:
    (...)

    Ja nou weet je.
    Ik krijg het gevoel dat er groepen in de groep gevormd worden.
    Want, jullie zitten met zijn weet ik veel hoeveel te doen alsof, en ik word genegeerd.

    Das nou niet echt leuk, maar ja das mijn mening:W
    Reina, ik maak geen groepjes, want ik hou toch het meest van jou <3
    Ookal zat er een slak op je gezicht :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)Haha, ik stop er al mee

    Het is ondertussen wel duidelijk dat ik een haat heb aan bijnamen. En daar is iemand van vroger de fout van.


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    (...)
    Het is ondertussen wel duidelijk dat ik een haat heb aan bijnamen. En daar is iemand van vroger de fout van.
    Wie, als ik vragen mag? HAHA, ik ken hem/haar toch niet :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)Wie, als ik vragen mag? HAHA, ik ken hem/haar toch niet :')

    Je kent hem niet. Ik spreek over jaren. toen ik 12/13 was denk ik.
    Maar sinds mijn laatste bijnaam. Hmm jha, toen was ik niet echt gelukkig.


    Tears are words the heart can't say.