• #173
    Members of the WAG-gang


    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hernández
    RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos
    Wembley - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Gourcuff - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff
    AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic
    Instrumental - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay
    Forward - Amber - WAG van Lionel Messi
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas

    Aliens zijn welkom!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 19:12 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wembley schreef:
    (...)Ik kan een woord Pools omdat zo'n uitwisselingsstudent uit Polen dat naar me heeft geschreeuwd


    HAHAHA
    Dat Struknjebil ofzo iets?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    CaptainKid schreef:
    88% is wel goed genoeg zeker.
    Ik moet mijn rapport nog laten tekenen. Ik had eerst 80% hadden ze hu mislezen, nu heb ik 76.5. Njha. Kga het eerst laten tekenen.
    Voel ik me al niet de slimste, komt Nikki aan met haar rare procenten van school, daar snap ik niks van D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    CaptainKid schreef:
    88% is wel goed genoeg zeker.
    Ik moet mijn rapport nog laten tekenen. Ik had eerst 80% hadden ze hu mislezen, nu heb ik 76.5. Njha. Kga het eerst laten tekenen.


    Ik weet niet zo goed waar je het over hebt eigenlijk ;$
    Wij hebben niet met procenten(A)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RealxMadrid schreef:
    (...)

    HAHAHA
    Dat Struknjebil ofzo iets?
    strunkjnebil ja, zoiets


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)Ik kan een woord Pools omdat zo'n uitwisselingsstudent uit Polen dat naar me heeft geschreeuwd

    Haha :'D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wembley schreef:
    (...)Voel ik me al niet de slimste, komt Nikki aan met haar rare procenten van school, daar snap ik niks van D:

    Jha hallo, dat is hier normaal. elk vak heeft een procent.
    en heel dat boeletje komt samen in 1 procent. Je eindtotaal of duswel bij mij 76.


    Tears are words the heart can't say.

    RealxMadrid schreef:
    (...)

    Ik weet niet zo goed waar je het over hebt eigenlijk ;$
    Wij hebben niet met procenten(A)

    Is dat bij jullie niet met 7 enzo?
    dat hadden we vroeger ook in het lager, maar in het middelbaar vinden ze at niet kunnen blijkbaar en krijg je procenten.


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    (...)
    Jha hallo, dat is hier normaal. elk vak heeft een procent.
    en heel dat boeletje komt samen in 1 procent. Je eindtotaal of duswel bij mij 76.
    Oh zo, dus dan heb je zeg maar 10% voor nederlands + 10% voor engels, en dan al die procenten wordt dan zeg maar 80% en dat beslist of je over gaat?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    CaptainKid schreef:
    (...)
    Is dat bij jullie niet met 7 enzo?
    dat hadden we vroeger ook in het lager, maar in het middelbaar vinden ze at niet kunnen blijkbaar en krijg je procenten.


    Hmm ja denk ik...
    Nou ja, ik weet niet hoe he tbij ons zit eigenlijk. Ik heb nooit wat gesnapt met die cijfers.
    Want iemand bij ons met een 4 en een 5 ging wel over, en iemand met twee x een 5 niet. Mijn school is gewoon raar :D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wembley schreef:
    (...)Oh zo, dus dan heb je zeg maar 10% voor nederlands + 10% voor engels, en dan al die procenten wordt dan zeg maar 80% en dat beslist of je over gaat?

    Niet helemaal. Elk vak telt mee voor zijn uren en dus belangrijkheid. Heb ik een buis voor gedrag weegt die veel meer door dan chemie. Anders maak ik eens een fotot dan snap je het wel denk ik.


    Tears are words the heart can't say.

    Wat is een buis?('A)
    Onvoldoende?
    Slecht?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    CaptainKid schreef:
    (...)
    Niet helemaal. Elk vak telt mee voor zijn uren en dus belangrijkheid. Heb ik een buis voor gedrag weegt die veel meer door dan chemie. Anders maak ik eens een fotot dan snap je het wel denk ik.
    Dacht ik net dat ik het snapte, kom jij aan met je 'Niet helemaal', haha, maar maak die foto maar ja


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RealxMadrid schreef:
    Wat is een buis?('A)
    Alles onder 5. een tekort, onvoldoende.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 16:57 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ga weg, dan eten, dan weet ik veel wat, misschien kom ik zo nog wel even


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    CaptainKid schreef:
    (...)
    Niet helemaal. Elk vak telt mee voor zijn uren en dus belangrijkheid. Heb ik een buis voor gedrag weegt die veel meer door dan chemie. Anders maak ik eens een fotot dan snap je het wel denk ik.
    Je procenten worden toch gewoon opgeteld en gedeeld door het aantal vakken?

    Hoi btw


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.