• #173
    Members of the WAG-gang


    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hernández
    RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos
    Wembley - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Gourcuff - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff
    AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic
    Instrumental - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay
    Forward - Amber - WAG van Lionel Messi
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas

    Aliens zijn welkom!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 19:12 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wembley schreef:
    (...)Tss, ze zeiden een keer dat ik een bitch was, en misschien kan dat, omdat ik best wel snel agressief word en begin te schreeuwen en de grootste bitch van de school sla met mijn handtas (:
    Maar omdat heen vind ik mezelf wel aardig :W

    Elena, jij bent echt geen bitch hor. Tuurlijk ben je aardig. (:


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    (...)
    Elena, jij bent echt geen bitch hor. Tuurlijk ben je aardig. (:
    Yeey, dansje


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    HAAAAT MIJN LAPTOP, mijn blootoot is kapot, ik weet niet hoe je het schrijft ;$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RealxMadrid schreef:
    (...)

    Hahahahaha, dat is een ander verhaal

    Dus doodslaan is geen optie.


    Tears are words the heart can't say.

    Wembley schreef:
    (...)Tss, ze zeiden een keer dat ik een bitch was, en misschien kan dat, omdat ik best wel snel agressief word en begin te schreeuwen en de grootste bitch van de school sla met mijn handtas (:
    Maar omdat heen vind ik mezelf wel aardig :W


    Een meisje uit mijn voetbalteam had me bitch genoemd, maar niet in mijn gezicht, nee ze had het tegen een ander meisje gezegd. Ik was een bitch, Amber een klein onderkruipsel en Carla was een ego ofzo.
    En toen heb ik haar in de kleedkamer waar iedereen bij was gevraagd waarom ik een bitch was. En toen wist ze er niks op te zeggen..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wembley schreef:
    HAAAAT MIJN LAPTOP, mijn blootoot is kapot, ik weet niet hoe je het schrijft ;$


    Bluetooth?

    Die van mij doet het ook niet..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RealxMadrid schreef:
    (...)

    Een meisje uit mijn voetbalteam had me bitch genoemd, maar niet in mijn gezicht, nee ze had het tegen een ander meisje gezegd. Ik was een bitch, Amber een klein onderkruipsel en Carla was een ego ofzo.
    En toen heb ik haar in de kleedkamer waar iedereen bij was gevraagd waarom ik een bitch was. En toen wist ze er niks op te zeggen..
    HAHA, evill


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    HAAAAT MIJN LAPTOP, mijn blootoot is kapot, ik weet niet hoe je het schrijft ;$

    Bluetooth denk ik.


    Tears are words the heart can't say.

    RealxMadrid schreef:
    (...)

    Bluetooth?

    Die van mij doet het ook niet..
    Ja zo! Mijn engels is ver beneden niveau, maar nu kan ik er geen fotootjes meer opzetten :c


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)Ja zo! Mijn engels is ver beneden niveau, maar nu kan ik er geen fotootjes meer opzetten :c

    Mijn Engels is goed, of toch ongeveer.
    Ah dat is minder.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 16:44 ]


    Tears are words the heart can't say.

    mijn engels ook (wbw)
    Vind ik, haha.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Maar wat heb ik aan Engels als ik Nederlands, Spaans, Duits en Frans kan? (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    88% is wel goed genoeg zeker.
    Ik moet mijn rapport nog laten tekenen. Ik had eerst 80% hadden ze hu mislezen, nu heb ik 76.5. Njha. Kga het eerst laten tekenen.


    Tears are words the heart can't say.

    Wembley schreef:
    Maar wat heb ik aan Engels als ik Nederlands, Spaans, Duits en Frans kan? (wbw)

    Ik kan Nederlands, Engels, Frans, half Duits en een zinnetje Noors. (wbw)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Valkyrie schreef:
    (...)
    Ik kan Nederlands, Engels, Frans, half Duits en een zinnetje Noors. (wbw)
    Ik kan een woord Pools omdat zo'n uitwisselingsstudent uit Polen dat naar me heeft geschreeuwd


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John