• Wie ben ik:
    Naam: Anneke
    Leeftijd: 23 Waarom schrijf ik? Ja, waarom? Ik weet het niet zo goed... ik vind het leuk om andere werelden te scheppen, werelden die ik helemaal zelf, helemaal in mijn eentje in mag vullen. En ik vind het leuk om te ontdekken wat er zich allemaal in die wereld bevindt, om telkens briljante of iets minder briljante ideeën te krijgen over de aankleding ervan. En tenslotte is het gewoon fijn om je fantasie ergens in kwijt te kunnen, net als je emoties. Eigenlijk doe ik het ook een beetje voor de lezers...

    Stand alone's:


    De pen

    Flipper, Janthine en Knirrieknar
    Sigyn smacht

    De andere kant
    De prinses en de drie gouden kronen
    Vrouwenhandel
    Hartstocht
    Altijd de schoenen

    Lopende verhalen:



    My Life in Hell


    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?


    Afgelopen verhalen:

    -

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 21:34 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik heb een nieuw hoofdstuk geüpload in de story My Life in Hell

    Hoofdstuk 17: Een arrogante prinses?!

    Read well, move better(flower)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Nieuwe standalone:

    Vrouwenhandel


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Nieuwe stand alone:





    Een stand alone over, hoe raad je het, hartstocht. Het is geen onderdeel van een verhaal oid, mocht iemand van jullie zich dat afvragen.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?