• AANDACHTREKERIJ OF WHATEVER
    serieus er zijn echt van zulke mensen op Q die willen gewoon dat je zegt WAUW JE BENT HARTSTIKKE MOOI ofzeu O_o en pff nou daar word ik gewoon gek van O_o' en hou het voor je zelf ofzo dat je niet tevreden metjezelf bent en ga niet aandacht trekken:W oke dat moest er ff uit (:


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    nou dara ben ik het dus HELEMAAL mee eens
    ik vind het een beetje (als we niet uitkijken)
    een wannebe site worden
    mensen gaan verkeerde aadacht trekken en weet ik veel
    ik word daar ook een beetje gek van

    nou dara ben ik het dus HELEMAAL mee eens
    ik vind het een beetje (als we niet uitkijken)
    een wannebe site worden
    mensen gaan verkeerde aadacht trekken en weet ik veel
    ik word daar ook een beetje gek van


    idd


    We can only learn to love by loving.

    idd


    If music be the food of love, play on!

    ooh er zijn meer mensen het met me eens ^^
    joy!

    nou dara ben ik het dus HELEMAAL mee eens
    ik vind het een beetje (als we niet uitkijken)
    een wannebe site worden
    mensen gaan verkeerde aadacht trekken en weet ik veel
    ik word daar ook een beetje gek van

    ja idd o.o


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    AANDACHTREKERIJ OF WHATEVER
    serieus er zijn echt van zulke mensen op Q die willen gewoon dat je zegt WAUW JE BENT HARTSTIKKE MOOI ofzeu O_o en pff nou daar word ik gewoon gek van O_o' en hou het voor je zelf ofzo dat je niet tevreden metjezelf bent en ga niet aandacht trekken:W oke dat moest er ff uit (:


    Like god you're damn right. I mean als ik er een dag totaal niet uitzie. Neem ik daar een foto van emt een raar hoofd plaats ik eht op mijn hyves pagina schrijf erbij hoe mooi ik wel neit ben in lig daarna helemaal in een deuk emt vriendinnen omdat wel allerlei dingen over de foto verzinnen. Ja zo kan eht ook maak het leuk I.P.V.. Ah ik ben zo lelijk. Kijk dat ben ik 'jammer genoeg' enz. xD

    xx

    Hmm..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dat er niets mis is met mooie foto's van jezeld op Q zetten, maar je moet niet naar complimentjes vissen inderdaad.


    History is not hatred.

    ik heb paseen week ofzo quizlet en heb er ngo neits van gemerkt. Maar op andere site's is het wel zo. Het is heel irri

    ik heb paseen week ofzo quizlet en heb er ngo neits van gemerkt. Maar op andere site's is het wel zo. Het is heel irri

    Hmm..


    No growth of the heart is ever a waste

    ik word vooral gek van na-apers op Q
    xx.Me

    Hmm..

    wat Hmm? ¬¬


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Goed gezegt !!(hoera)

    Wil je zeggen dat alle mensen díe zichzelf lelijk vinden, aandacht trekken Ö, zoja. Volgt er straks nog een berichtje van mij.


    ok