• Het werkt zo: ik zeg bijv. hoe zou je reageren als Rupert Grint binnen komt lopen? Dan antwoordt jij wat je dan wilt zeggen (logisch) en geef je weer een nieuwe op.

    Zoals dit:
    Rosa: Hoe zou je reageren als Rupert Grint binnen komt lopen?
    Jan: Dan zou ik gillend wegrennen.
    Hoe zou je reageren als ik je bekogel met taart?
    Pietje: Het opeten en vragen om meer.
    Hoe zou je reageren als iedereen je haat?

    enz.

    Ik begin met: Hoe zou je reageren als Tom Felton je wakker maakt 's ochtends?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 13:31 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gillen,Flauwvallen ,Opstaan en naar Zweinstein gaan:Y)

    Hoe zou jij reageren als sneep voor je stond


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rennen tot ik in hawaii ben, en daar op het strand luieren ver weg van dit grauw land ;P

    Hoe zou je reageren als je te weten komt dat justin bieber je broer was die van huis was weggelopen toen hij vier was? xD

    Try to kill myself :Y)
    Wat zou je doen als je anoniem 1 miljoen krijgt?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 11:38 ]


    Only those who listen can hear

    de politie inlichten.

    wzjda je door iemand te zoenen je de complete controle over zijn/haar lichaam kreeg?


    why is always london so far away when you need it?

    Oeeh dat wil je niet weten *evil laugh*

    wat zou je doen moest je voldemorts kind zijn?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Heel blij zijn *O*
    Wat zou je doen als je er achter komt dat je moeder een man is, en je ouders dus gay zijn?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    heel raar kijken...mijn moeder heeft nogal BOOOBS,dat zou echt heel raar zijn XD

    wzjda je het weer kon beheersen?


    why is always london so far away when you need it?

    Naar Piet Paulusma gaan en zeggen 'Het ging toch niet regenen, let maar is op' en het dan laten regenen. xD

    wzjda er iemand tegen je zegt dat hij verliefd op je is, terwijl je dat niet had verwacht?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    hem beter leren kennen :) (als hij leuk is )

    als je je bf van een een flatgebouwzite springen


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    dan zou ik in shock raken.

    wat zou je doen als je opgepakt word voor niks en in de cel word gezet voor 3 jaar? :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik zou de tralies door gaan vijlen :O

    Hoe zou jij reageren als je mobiel opeens van hout blijkt te zijn?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik zou een dansje doen, omdat ik een heel bijzondere houten telefoon heb, die niemand anders heeft.

    Hoe zou je reageren als een vreemde plots voor de deur staat en verteld dat hij/zij een lang verloren familielid van je is?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 13:46 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Mijn mond zou open vallen en dan zou ik blij zijn dat er nog iets spannends in mijn leven gebeurt.

    Hoe zou je reageren als je vloerkleed veranderd in 100 slangen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Leren vliegen(cat)

    Hoe zou je reageren als Tom Felton voor je deur stond en je mee uit vroeg? (':


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Rondkijken om te kijken of dit geen grap met verborgen camera is.

    Hoe zou je reageren als je ouders je als verrassing je kamer in het roos hebben geverfd, omdat ze dachten dat je dat mooi zou vinden?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:12 ]


    If we had not a soul, music would have created it.