• Het werkt zo: ik zeg bijv. hoe zou je reageren als Rupert Grint binnen komt lopen? Dan antwoordt jij wat je dan wilt zeggen (logisch) en geef je weer een nieuwe op.

    Zoals dit:
    Rosa: Hoe zou je reageren als Rupert Grint binnen komt lopen?
    Jan: Dan zou ik gillend wegrennen.
    Hoe zou je reageren als ik je bekogel met taart?
    Pietje: Het opeten en vragen om meer.
    Hoe zou je reageren als iedereen je haat?

    enz.

    Ik begin met: Hoe zou je reageren als Tom Felton je wakker maakt 's ochtends?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 13:31 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    hem er uit trappen!

    wat zou je doen als ik nu binnen kom lopen en je ga bijten?xD


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Oh, ik houd er juist van als mensen me bijten. ;$ Dus eh, kom maar op? :Y)

    Wat zou je doen als ik naar je toe kwam met een hakbijl en zou zeggen op een moordlustige manier 'Damon Salvatore KICKS Edward Cullen's ASS!'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zeggen: 'Oké.. jij bent weird.'

    Wat zou je doen als Justin Bieber voor je neus stond en je met een opgetrokken wenkbrauw aankeek?


    We accept the love we think we deserve.

    in zijn armen springen ik zou hem gewoon stomverbaasd aan blijven staren, me afvragend of ik droom.
    wat zou je doen als het nu begon te sneeuwen?


    Save me from myself.

    euhmmm... het verbaasd aan mijn zus & ouders vertellen & naar mn vriendinnen smsen xD

    WZJDA je voor 1 dag een jongen/meisje (andere van wat jue nu bent xD) zou mogen zijn? xD


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    De hele dag tegen bomen aanzeiken, eens kijken hoe rukken bevalt, en proberen een wijf te naaien. En gewoon een avond heel wild stappen.


    Wat zou je doen als je een dag lang een heel bekend fetisj model zou zijn?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hopen dat ik met Rupert Grint mag poseren <3

    Hoe zou je reageren als ik vertelde dat jij iedereen van The Vampire Diaries mag ontmoeten?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kwijlen.
    Hoe zou jij reageren als ik een emmer ijswater over je heen gooi?


    Behind the laughter it actually means something.

    BRAIINN FREEZEE.

    Hoe zou je reageren als je een miljoen euro had verloren.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 16:31 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Iedereen verrot schelden die ik tegenkom.

    Hoe zou je reageren als iemand stiekem je haar afscheert (OVERAL, dus ook daar beneden)?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 16:31 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Keihard gillen en haarinplantaten nemen, behalve beneden dan -gasp-
    Hoe zou je reageren als ik een banaan naar je hoofd gooide?


    Behind the laughter it actually means something.

    Je bedanken en opeten -a-

    Hoe zou je reageren moest er een dansend aapje uit je kast springen?

    Gillend de deur uit rennen en vervolgens om het hoekje kijken en schatten hoe snel ik mijn vliegenmepper kan pakken :3

    Hoe zou je reageren als er plots een olifant aan komt vliegen?


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Derop gaan zitten en meevliegen



    hoe zou je reageren als blijkt dat je bff een stiekeme raltie heeft met je vriendje


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Boos zijn op mijn bff en op mijn vriendje (ookal heb ik er geen) en dan zie ik nog wel(:

    Hoe zou je reageren als een kip je haar op at?