• Het werkt zo: ik zeg bijv. hoe zou je reageren als Rupert Grint binnen komt lopen? Dan antwoordt jij wat je dan wilt zeggen (logisch) en geef je weer een nieuwe op.

    Zoals dit:
    Rosa: Hoe zou je reageren als Rupert Grint binnen komt lopen?
    Jan: Dan zou ik gillend wegrennen.
    Hoe zou je reageren als ik je bekogel met taart?
    Pietje: Het opeten en vragen om meer.
    Hoe zou je reageren als iedereen je haat?

    enz.

    Ik begin met: Hoe zou je reageren als Tom Felton je wakker maakt 's ochtends?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 13:31 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    aambei? :$

    Hoe zou je reageren als de telefoon gaat en het blijft je favoriete idool te zijn?

    Proberen kalm te zijn, en vrolijk hallo zeggen..

    wat zou je doen als er een blackberry op de grond zijn?


    What is youre favo scary movie?

    Erop stampen ouwe.

    Hoe zou je reageren als een inbreker zijn tong in je oor steekt en je dwingt om naar extreme beelden uit de Tweede Wereldoorlog te kijken; je ogen kunnen niet dicht omdat er klemmen opzitten TROLOLOLOL.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    terug deinzen... en naar de rand van de tv kijken>__<


    hoe zou je reageren als je hoort dat je lievelings leraar dood is gegaan?


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Die heb ik niet ;3
    Wat zou je doen als er nu een vlieg dood voor je neervalt?


    Not all those who wander are lost.

    ieuw ieuw ieuw roepen xD

    hoe zou je reageren mocht je plots naar je vriendje kunt teleporteren?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb geen vriendje ... Maar... blij zijn denk :)

    Als je vader 20 kilo aankomt


    Alis volat propriis

    wtf hem meteen naar de sportschool sturen!!

    Wat zou je doen als je tegen op straat loopt en opeens tegen Dé Taylor Lautner opbotst(wbw)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Diiieeeeep ademhalen, met hem op de foto gaan en hem kussen ;3

    Wat zou je doen als ineens alle stroom uitviel en je die nooit van je leven nog aankrijgt. Dus geen, computers, gsm's, haardroger, stijltang, tv,.. noem maar op; Gewoon niets meer.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Mmm, met heel veel moeite eraan proberen te wennen anders te leven.


    Wat zou je doen als je van de ene op de andere dag wereld beroemd bent geworden, hordes van fans hebt waardoor je niet normaal meer over straat kunt, maar niet weet waarom en hoe dat zo gekomen is?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Een pruik opzetten die heel echt lijkt en anders kleden, zo herkent niemand me ;D

    Wat zou je doen als alle oeders van de klas (ook je eigen ouders) een dans hadden geoefend hen het aan de hele school had laten zien? (het zijn alleen de ouders van jouw klas)

    Lachend toekijken omdat het iedereens ouders zijn en niet alleen de mijne ^^


    Als Draco Malfoy voor je deur stond in levende lijven o__O


    =

    Pokerface, lol.

    Hoe zou je reageren als het gehaktballen regende? ;p


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Meteen schuilen, mayonaise halen en ze opeten.

    Hoe zou je reageren als je toetsenbord begint te praten?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Terugpraten.

    HZJRA Quizlet overgenomen werd door Hyves.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 14:56 ]


    -