• Het werkt zo: ik zeg bijv. hoe zou je reageren als Rupert Grint binnen komt lopen? Dan antwoordt jij wat je dan wilt zeggen (logisch) en geef je weer een nieuwe op.

    Zoals dit:
    Rosa: Hoe zou je reageren als Rupert Grint binnen komt lopen?
    Jan: Dan zou ik gillend wegrennen.
    Hoe zou je reageren als ik je bekogel met taart?
    Pietje: Het opeten en vragen om meer.
    Hoe zou je reageren als iedereen je haat?

    enz.

    Ik begin met: Hoe zou je reageren als Tom Felton je wakker maakt 's ochtends?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 13:31 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Heel hard lachen. :'''''')
    Wat zou je doen als je ineens een iPhone krijgt aangeboden?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hem aannemen en er mee gaan kloten, omdat ik hem niet begrijp -mijn technische kant is bagger-
    Wat zou je doen als je op vakantie was in Londen en je ziet daar dat Robert Pattinson wordt "aangevallen" door fans?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Er op gaan kijken.

    Hoe zou jij reageren moest je een ijsje krijgen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ehm
    juigen:S
    hoe zo je reageren als iemand van een dak afspringt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Gillen, waarschijnlijk.
    Hoe zou je reageren als ik je een koekje gaf? :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Zeggen "come to the darkside, we have cookies" dan lachen, maar hem uiteindelijk niet van je aannemen. ;a

    Hoe zou je reageren als ik zei dat ik morgen doodging?


    Numbers.

    umh geschokt zijn?
    Hoe zou je reageren als er een emmer met ijsthee op je valt?


    You're never fully dressed without a smile

    f*ck

    hoe zou je regeren als ik mijn kat naar jou toe gooit(cat)


    Shoganai i ne~

    hem opvangen????
    hoe zou je reageren als het dak naar beneden komt??


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Gillend naar buiten lopen.
    Hoe zou je reageren als de jongen waar je vriendin een crush op heeft jou zoent?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik zou een hartaanval krijgen, en hem proberen terug te zoenen, en hem daarbij zwaar teleurstellen, zodat het nooit meer wat zal worden.

    Hoe zou je reageren als je huisdier tegen je begon te praten?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Terugpraten en we dr. Dolittle (ofzo) voelen.

    Hoe zou je reageren als je een toverstok pakte, wingardium leviosa zei en hetgene waar je op mikte echt ging vliegen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Raar kijken en daarna nog een keer proberen, als dat het dan nog een keer doet eigenlijk best wel blij zijn. ;D Dan is de wereld eindelijk niet meer zo saai.

    Hoe zou je reageren als the Wolf Pack echt bestond?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Op zoek gaan naar Jacob en hem slaan omdat hij de hele tijd Renesmee in beslag neemt, anders werd ik hele goede vriendinnen met haar (zij heeft jasper in haar familie, dat is toch cool?).

    Hoe zou je reageren als er op de wereld een oorlog was uitgebroken: Harry Potter Army VS. Twilight Army!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zou lachen. God, wat cool! Aan de ene kant ben ik voor Draco Malfoy, maar aan de andere kant.. Jacob Black is ook niet slecht hoor..

    Hoe zou je reageren als je vandaag nog naar een instelling toe zou verhuizen en je verplicht bent (dus je kunt niet weigeren)?


    Don't walk. Run, you sheep, run.