• Ik heb er wat van gezien, en jullie. Vonden jullie het terecht dat Twilight Eclipse de award voor beste film won? In plaats van Harry Potter O-o


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    FinalDay schreef:
    (...)
    Nee, alleen op films ;')

    ok :P
    heeft black swan er eentje gewonnen?

    vezz schreef:
    (...)
    ok :P
    heeft black swan er eentje gewonnen?

    Kweenie, volgens mij verloor die telkens van Twilight ;')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nee man, HP was véél & véél beter. Eclipse was wel goed enzo, maar HP had dat toch wel verdiend. Komt alleen door die hysterische fans. Ik had zelf ook op HP gestemd.


    The odds are néver in our favor.

    Ja, ik was zelf ook voor HP voor best movie. Gewoon, omdat de boeken van Twilight wel goed zijn, maar de films zijn bagger. Maar ja, er spelen en aantal ontzettend knappe acteurs in, hè? En daar moet je het tegenwoordig toch wel van hebben, van je looks. Daarbij vond ik Emma Watson ook véél beter van Kirsten (Kristen?) Stewart. Maar ja, wat doe je eraan.
    Wel geniaal trouwens, van Robert, dat ie Taylor zoende 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haha, ik vind het zo naaiend, al die winnaars. Sorry hoor, maar Twilight wint alleen maar zoveel doordat er zoveel hysterische fans zijn. Ik heb eens gekeken tussen alle genomineerden en wat een belachelijke bedoeling.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reticent schreef:
    Haha, ik vind het zo naaiend, al die winnaars. Sorry hoor, maar Twilight wint alleen maar zoveel doordat er zoveel hysterische fans zijn. Ik heb eens gekeken tussen alle genomineerden en wat een belachelijke bedoeling.


    I was an angel living in the garden of evil

    Twilight in plaats van HP?

    O.O DE WERELD ZAKT LAAG ><'

    Hp is veel succesvoller en een stuk beter vind ik.
    Twilight is een namaaksel van Vampire Diares.
    Want de VD boeken waren er eerder dan Twilight :Y)


    =

    Ik vind Harry Potter bagger, dus ik vond het wel terecht :Y)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik ben niet zo voor award shows,dezelfde winnen toch altijd


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    No, I dont like Twilight :|


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Jullie gaan me waarschijnlijk als gek verklaren, maar ik vind Harry Potter echt saai.. :$
    Of eigenlijk..
    Ik kan het niet echt weten, omdat ik na een half uurtje de film alweer afzet :x


    Keep it simple.

    Wow. twilight won echt fucking veel dingen, beste zoen, beste film. nog veel meer.

    Ik heb het ook gezien, ik vond dat of HP een award moest krijgen, of idd Twilight.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind dat echt raar, al zijn het allebei geweldige films vind ik Harry pOtter toch echt veeel en veel beter!

    Ik vond dat iedere film het verdiende, behalve Twilight. Die boeken en die film zijn zo slecht :/
    +Inception had best fight moeten winnen, niet die domme twilight.
    rage


    As travars