• Ik heb er wat van gezien, en jullie. Vonden jullie het terecht dat Twilight Eclipse de award voor beste film won? In plaats van Harry Potter O-o


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lol
    Twilight gewonnen van HP?
    De wereld zakt echt diep nu hoor :S


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nee, ik vond het wel terecht.

    Robert Pattinsons opmerking toen hij samen met Xavier Samuel en Bryce Dallas Howard de prijs voor beste vecht scene won: I took your head off... And now your pregnant. O.o

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 20:08 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Zoieso gaat 7 part 2 wel winnen want anders weet ik het niet meer... o-O


    =

    xRidiculus schreef:
    Zoieso gaat 7 part 2 wel winnen want anders weet ik het niet meer... o-O


    Shoganai i ne~

    Twilight is nou eenmaal toff. ;D


    To infinity and beyond •

    Haha, ik hoorde dat Robbert Taylor op zijn bek pakte, van een vriendin die het wel gekeken heeft (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Haha, ik hoorde dat Robbert Taylor op zijn bek pakte, van een vriendin die het wel gekeken heeft (:

    er staat een filmpje bij msn daarvan :D
    Ik lachte me echt kapot
    en zelfs Kristen kon lachen :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Taraluis schreef:
    (...)
    er staat een filmpje bij msn daarvan :D
    Ik lachte me echt kapot
    en zelfs Kristen kon lachen :D

    filmpje?(A)


    Shoganai i ne~

    Tragically schreef:
    Haha, ik hoorde dat Robbert Taylor op zijn bek pakte, van een vriendin die het wel gekeken heeft (:


    Was dat niet gewoon op de wang en dan op het voorhoofd?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Was dat niet gewoon op de wang en dan op het voorhoofd?

    Volgens mij wel, maar dat was niet goed te zien, omdat de camera achter Robert Pattinson stond


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    hier is het filmpje trouwens.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind het belachelijk, aangezien ik Eclipse echt een zeurfilm/verhaal vind. Het gaat alleen maar om Bella die een keuze moet maken tussen Edward en Jacob, echt boring, als je het mij vraagt. Daarnaast vind ik de scènes van HP choreografisch altijd veel en veel beter, maargoed, de Twilight-sage heeft nu eenmaal helaas meer schreeuwende fangirls.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ATTENTIE ATTENTIE!
    Dit weekend (zaterdag & zondag) van 12 tot 6 worden de MTV Movie Awards herhaald. Dus nu kunnen we allemaal rustig zien hoe Robert Taylor zoent. ;3


    It's time to be happy again.

    ik gun het harry potter ook wel want het is gewoon een super goede reeks met films / boeken en twilight is nog zo nieuw. Maarja ik vind ze beiden super


    Don't dream your life, but live your dream!

    Rooftops schreef:
    hier is het filmpje trouwens.

    Ik vind het wel op de lippen lijken aangezien Taylor daarna zijn mond zo afveegt, maar goed alleen Robert en Taylor zullen het zeker weten (: -en de mensen die naast Taylor zaten (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.