• Wat vinden jullie ervan? hier vind ik het niet echt mooi, meer kinderachtig.. :3

    maar hier vind ik het dan weer wel mooi. :3



    Okay, even ter verduidelijking, ik plaats dit niet om hem af te kraken, ik wil gewoon jullie mening horen. :3

    [url=http://thejustinbiebershrine.com/2011/06/justin-bieber-wears-
    earrings-to-the-2011-mtv-movie-awards.html]bron[/url]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 13:32 ]


    Save me from myself.

    Oorbellen...
    Because if we didn't already think you were gay, we certainly do now -_-'

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 11:44 ]


    i put the fun in funeral

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 11:43 ]


    i put the fun in funeral

    Pyro schreef:
    Nu is hij nog meer gay?
    En gays zien er doorgaans beter uit dan hem.


    I´m nothing special.

    --' 'gay'? Weten mensen wel wat gay betekend? Een gay-iemand heeft geen vriendin. Die doet niet zo flirterig tegen meisjes en er zijn ontzettend veel jongens die oorbellen dragen. Hij heeft die gaatjes al lang, maar hij droeg ze gewoon amper. Hij had het vroeger samen met Ryan laten doen. Noem hem niet gay, er zijn dagelijks mensen die zelfmoord plegen daarvoor, je weet niet hoe hard het aankomt, hij is niet gay en gebruik het dus ook niet als scheldwoord

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:06 ]

    Cavanaugh schreef:
    --' 'gay'? Weten mensen wel wat gay betekend? Een gay-iemand heeft geen vriendin. Die doet niet zo flirterig tegen meisjes en er zijn ontzettend veel jongens die oorbellen dragen. Hij heeft die gaatjes al lang, maar hij droeg ze gewoon amper. Hij had het vroeger samen met Ryan laten doen. Noem hem niet gay, er zijn dagelijks mensen die zelfmoord plegen daarvoor, je weet niet hoe hard het aankomt, hij is niet gay en gebruik het dus ook niet als scheldwoord


    Lieverd, je weet wel dat veel jongens die later gay bleken te zijn, eerst vriendinnetjes hadden omdat ze het niet wilden toegeven aan zichzelf en aan anderen? Ze proberen het eerst gewoon uit, omdat het voor henzelf ook gewoon moeilijk is om er officieel mee naarbuiten te komen en om het ook zelf te accepteren. Gedurende de geschiedenis zijn er genoeg celebs geweest die allemaal vriendinnen hadden en meiden achter zich aan kregen, maar later gay bleken te zijn. Ze mochten dit echter ook niet naar buiten brengen van de managers, omdat ze anders veel fans en dus geld zouden kwijtraken.

    Maargoed, zoals ik al zei, ergens in dit forum, vind ik het een beetje belachelijk dat mensen hem gay noemen omdat hij onder ander een nagellaklijn heeft, dat is nu eenmaal gewoon marketing. Je weet wel, hij heeft veel vrouwelijke fans en vrouwen gebruiken vaak nagellak en dat soort stuff.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle