• Een kleine topic, omdat ik gewoon wat wilde delen=)

    Dus ik heb gisteren mijn nieuwe bureau gekocht, gisteren in elkaar gezet en vandaag finishing touch eraan. Alles inrichten en opruimen. Mijn kamer is gelijk een stuk rustiger gezien dit bureau niet zo de hoogte in gaat en meer wit is dan hout.

    Verder ondervond ik in de badkamer een bloedspoor. Ik wilde alle gezinsleden al wel vervloeken maar net op tijd ontdekte ik dat ik zelf de boosdoener was. Mijn hiel open gehaald en was pas na het kijken gaan bloeden zonder dat ik het doorhad. Dus heel mijn joggingbroekspijp was doorweekt van het bloed en mooi naar elke slaapkamer een spoortje XD

    Verder was dat wel weer mijn zondag, hoe brengen jullie deze zondag door?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb vandaag een heerlijk lui pyjamadagje. Beetje gepuzzeld en straks zet ik Netflix aan en ga lekker poffertjes eten :Y)
    Vaak doe ik wel wat nuttigere dingen op zondag maar vandaag lekker even niks
    Soms heeft een mens even een lazy day nodig haha

    Wel leuk dat je kamer een update heeft gehad met een nieuw bureau
    Wel jammer dat je je hiel daarbij open hebt gehaald en het bijbehorende bloedbad 😅


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Girlicious schreef:
    Ik heb vandaag een heerlijk lui pyjamadagje. Beetje gepuzzeld en straks zet ik Netflix aan en ga lekker poffertjes eten :Y)
    Vaak doe ik wel wat nuttigere dingen op zondag maar vandaag lekker even niks
    Soms heeft een mens even een lazy day nodig haha

    Wel leuk dat je kamer een update heeft gehad met een nieuw bureau
    Wel jammer dat je je hiel daarbij open hebt gehaald en het bijbehorende bloedbad 😅

    Oeh dat is ook lekker ja op z'n tijd. Ik geef toe dat ik heel de dag al in m'n pyjama broek loop maar dat is omdat m'n jogging in de was is.

    Vooral omdat ik boos wilde worden op andere mensen en het echt vies vond dat iemand het liet liggen XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damn hoe kan je dat niet hebben gevoeld? D:

    Mijn ouders zijn een weekje weg, dus heb het huis voor mij alleen!
    Ben vanmiddag naar de Aldi geweest en heb een film op Netflix gekeken,
    nogal rustig dagje. c:


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Raikkonen schreef:
    Damn hoe kan je dat niet hebben gevoeld? D:

    Mijn ouders zijn een weekje weg, dus heb het huis voor mij alleen!
    Ben vanmiddag naar de Aldi geweest en heb een film op Netflix gekeken,
    nogal rustig dagje. c:


    Ik voelde het wel en toen keek ik maar zag ik eigenlijk niks. Nu doet het pokken veel pijn en douchen was een hel.

    Oeh dat is ook lekker even het rijk voor jezelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had zondag een gesprek met mijn baas na aanleiding van een sollicitatie waar ik zelf een beetje over zat te twijfelen maar daar is uit gekomen dat zij heel graag willen dat ik de positie neem omdat ze me ontzettend geschikt vinden. De afgelopen weken heb ik ook al meer verantwoordelijkheden gekregen en dat is me eigenlijk wel goed bevallen dus heb ik besloten dat ik het ga doen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lekker gewerkt en wat getekend. Rustig laatste dagje van de vakantie, morgen weer naar school.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Prim schreef:
    Ik had zondag een gesprek met mijn baas na aanleiding van een sollicitatie waar ik zelf een beetje over zat te twijfelen maar daar is uit gekomen dat zij heel graag willen dat ik de positie neem omdat ze me ontzettend geschikt vinden. De afgelopen weken heb ik ook al meer verantwoordelijkheden gekregen en dat is me eigenlijk wel goed bevallen dus heb ik besloten dat ik het ga doen!

    Haha zo grappig om dit terug te lezen want inmiddels ben ik bijna klaar met de opleiding voor deze positie!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one