• Toen [..] haar vader stierf heeft ze zichzelf beloofd om nooit meer te zingen in het openbaar. Haar vader was namelijk altijd haar grootste fan toen ze met haar akoestische gitaar in een klein cafeetje ging gaan zingen. Sinds kort ze veranderd is van school heeft ze vijf nieuwe beste vrienden, de leden van one direction. Als de zomer aanbreekt gaan de zes vrienden op reis naar Cuba, om eventjes weg te zijn van het drukke leven van de jongens. Als een van de leden [..] hoort meezingen met haar favoriete liedje op haar kamer willen ze kosten wat het kost een duet met haar opnemen, maar [..] had zichzelf beloofd nooit meer te zingen..




    Doen?
    Meisjes naam?
    Op welk one direction lid word ze later verliefd?
    Rollen?
    Waarschuwen?


    all I want is the taste that your lips allow

    Doen? JA
    Meisjes naam? Leyla, Delilah, Maya, Lucy, Annabeth, Belle, Monique, Michelle, Anika, Poppy, Selina, Aurora xd. Meer namen komen eventjes niet in me op (': .
    Op welk one direction lid word ze later verliefd? Uuuuuuhhhhhh... Geen idee, ik vind ze allemaal even leuk, thihi xd
    Rollen? Als je er nodig hebt, wil ik er altijd invullen ^^
    Waarschuwen? Yes, please ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Doen? Jajajajajajajaja!
    Meisjes naam? Maya, Violet, Julie, Katy, Sacha, Ashley, Danniella
    Op welk one direction lid word ze later verliefd? Harry of Niall ^^
    Rollen? Moet je zelf beslissen, maar ik wil er altijd wel een invullen.
    Waarschuwen? Ofcourse!


    Nobody ever said I was sane, my love.

    TroutyMouth schreef:
    Doen? JA
    Meisjes naam? Leyla, Delilah, Maya, Lucy, Annabeth, Belle, Monique, Michelle, Anika, Poppy, Selina, Aurora xd. Meer namen komen eventjes niet in me op (': .
    Op welk one direction lid word ze later verliefd? Uuuuuuhhhhhh... Geen idee, ik vind ze allemaal even leuk, thihi xd
    Rollen? Als je er nodig hebt, wil ik er altijd invullen ^^
    Waarschuwen? Yes, please ^^

    Selina!!!
    Geweldige naam! mijn naam


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Zwammetje schreef:
    (...)
    Selina!!!
    Geweldige naam! mijn naam


    Haha, mijn zus heeft ook Selina xd. Ik vind dat een zeer mooie naam.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik ga de verhaallijn een beetje aanpassen dat ze 1D nog niet kent, dat maakt het gemakkelijker om te schrijven.


    all I want is the taste that your lips allow

    TroutyMouth schreef:
    (...)

    Haha, mijn zus heeft ook Selina xd. Ik vind dat een zeer mooie naam.

    Je ouders kiezen mooie namen (flower)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    ROLLENTOPIC!


    all I want is the taste that your lips allow

    Misschien heb ik een tipje (: Het is namelijk een klein beetje ongeloofwaardig als ze meteen vrienden wordt met alle leden tegelijk.. Denk je niet?
    WEL DOEN NATUURLIJK.


    JDN.

    Joszie schreef:
    Misschien heb ik een tipje (: Het is namelijk een klein beetje ongeloofwaardig als ze meteen vrienden wordt met alle leden tegelijk.. Denk je niet?
    WEL DOEN NATUURLIJK.

    Ik heb het veranderd in het verhaal zelf dat ze ze gewoon helemaal nog niet kent ;d


    all I want is the taste that your lips allow