• Ons Geweldige Team moet gewoon winnen.

    Jeeehh


    Firm believer of all that is magic

    Van Persie mag inderdaad op de bank blijven zitten de volgende keer, en Lugiano had rood moeten krijgen. Maar verder was de wedstrijd wel oké. (:


    Opgeven is geen optie.

    Pellucid schreef:
    Ik vond nogal iets raars, de wedstrijd. Het idee dat je een beker kon winnen met een oefeninterland? Wie heeft dat nou weer verzonnen? Hoe dan ook, ik vond het team niet goed spelen, maar dat komt ook omdat het een heel ander team dan natuurlijk was, en we het moesten doen zonder Sneijder en Van Der Vaart. Toen mijn moeder zag dat ze Robin van Persie voor de penalty gingen gebruiken was haar eerste reactie gelijk; Elke speler, maar niet hij! - Eerst snapte ik niet waarom, maar nu wel (-;

    Hoe dan ook, op Twitter kwam er daarna gelijk een hele gloedgolf met kritiek op Van Persie. Heel erg kwalijk kan je het hem niet nemen, hij zit gewoon veel liever bij Arsenal dan bij Oranje, daar voelt die zich meer thuis gewoon (;


    Hoe weet je dat?

    Hij heeft het je toch niet gezegt xD.


    Firm believer of all that is magic

    xIbrahim schreef:
    Hoe weet je dat?

    Hij heeft het je toch niet gezegt xD.

    Nee, maar dat straalt er echt van af. Bij Arsenal speelt die echt de sterren van de hemel en bij Oranje is het puur brandhout. Echt tegenpolen qua spel.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Robin is bij Arsenal geweldig en bij Oranje niet. Waarschijnlijk vanwege het team om hem heen. Arsenalspelers weten beter hoe hij de ballen wilt hebben dan de spelers van Oranje. Dus ga Robin nu niet afkraken. Bij Arsenal is hij een geweldige speler!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    Robin is bij Arsenal geweldig en bij Oranje niet. Waarschijnlijk vanwege het team om hem heen. Arsenalspelers weten beter hoe hij de ballen wilt hebben dan de spelers van Oranje. Dus ga Robin nu niet afkraken. Bij Arsenal is hij een geweldige speler!

    Precies. Het Arsenal team kent elkaar door en door. Het NL'se team niet. Ik bedoel, iedereen leert bij zijn of haar club totaal anders voetballen. Dus ik sluit me hierbij aan. Veel mensen kraken hem af, dan kan je beter je mond houden inderdaad, gewoon omdat je weet dat hij bij Arsenal goed speelt, erg goed.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Pellucid schreef:
    (...)
    Precies. Het Arsenal team kent elkaar door en door. Het NL'se team niet. Ik bedoel, iedereen leert bij zijn of haar club totaal anders voetballen. Dus ik sluit me hierbij aan. Veel mensen kraken hem af, dan kan je beter je mond houden inderdaad, gewoon omdat je weet dat hij bij Arsenal goed speelt, erg goed.

    Nou, maar neem iemand als Dirk Kuyt. Hij speelt zowel bij Liverpool als bij Oranje fantastisch.

    Natuurlijk hebben clubs andere speelstijlen, maar ik vind dat geen excuus om het zo slecht te doen in het Nederlandse team (waarin de spelers elkaar ook als goede vrienden zien en heel erg goed op elkaar zijn ingespeeld. Dat is dan ook de kracht van het Nederlands Elftal). Een hoop ballen van van Persie sloegen helemaal nergens op, en dan vooral die penalty. Dat was gewoon lak aan concentratie.


    ars moriendi

    Anfield schreef:
    Nou, maar neem iemand als Dirk Kuyt. Hij speelt zowel bij Liverpool als bij Oranje fantastisch.

    Natuurlijk hebben clubs andere speelstijlen, maar ik vind dat geen excuus om het zo slecht te doen in het Nederlandse team (waarin de spelers elkaar ook als goede vrienden zien en heel erg goed op elkaar zijn ingespeeld. Dat is dan ook de kracht van het Nederlands Elftal). Een hoop ballen van van Persie sloegen helemaal nergens op, en dan vooral die penalty. Dat was gewoon lak aan concentratie.

    Oké, ja. Daar heb je wel een steengoed standpunt. Als ik Bert was, had ik het daar met Robin over gehad. Maar wie weet hebben ze dat al lang gedaan, zou me niks verbazen. Ik ben in ieder geval als we Sneijder en Van Der Vaart weer op het veld erbij zien staan.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    het moest sowieso rode kaart zijn, die scheidsrechter had poep in zn ogen ofzo, in de eerste helft was er ook een actie waarvan ze zeiden dat het buitenspel was, dat was het dus totaal niet, ik kan daar echt niet tegen haha.

    ik vind ook dat van persie bij arsenal veeel beter speelt dan het nederlands elftal, want op het wk vond ik hem ook nogal zwak enzo. ze zeiden ook na het wk bij zo een wedstrijd van arsenal dat hij in top vorm was enzo, misschien bij arsenal, maar niet bij het nederlands elftal!

    ik vond trouwens die penalty van schaars tering mooi (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Pellucid schreef:
    (...)
    Oké, ja. Daar heb je wel een steengoed standpunt. Als ik Bert was, had ik het daar met Robin over gehad. Maar wie weet hebben ze dat al lang gedaan, zou me niks verbazen. Ik ben in ieder geval als we Sneijder en Van Der Vaart weer op het veld erbij zien staan.

    Het is zowel een zwakte als een kracht van onze bondscoach; hij heeft eindeloos vertrouwen in zijn vaste kern (Sneijder, Robben, van Persie, Kuyt, van Bommel etc). Soms pakt dat heel goed uit (neem nou Nederland - Hongarije, toen Kuyt speelde als een natte dweil. Iedereen in het stadion schreeuwde dat hij voor Elia gewisseld moest worden, maar van Marwijk bleef vertrouwen houden. Uiteindelijk heeft Dirkos naar het einde toe gewoon het verschil gemaakt en 2 goals gescoord). Maar soms, zoals gisteren, pakt het verkeerd uit. Ik had denk ik liever Klaas-Jan op de plek van Robin zien staan, om heel eerlijk te zijn.

    En wat betreft Sneijder ben ik het helemaal met je eens. Robben moet zich eens een keer niet zo aanstellen met zijn pijntjes, want 90 van de 100 wedstrijden speelt hij gewoon niet en dat vind ik echt niet kunnen voor het geld dat hij krijgt..

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 19:52 ]


    ars moriendi

    Anfield schreef:
    (...)
    Nou, maar neem iemand als Dirk Kuyt. Hij speelt zowel bij Liverpool als bij Oranje fantastisch.

    Natuurlijk hebben clubs andere speelstijlen, maar ik vind dat geen excuus om het zo slecht te doen in het Nederlandse team (waarin de spelers elkaar ook als goede vrienden zien en heel erg goed op elkaar zijn ingespeeld. Dat is dan ook de kracht van het Nederlands Elftal). Een hoop ballen van van Persie sloegen helemaal nergens op, en dan vooral die penalty. Dat was gewoon lak aan concentratie.
    ja precies, de commentator zei van; ja hij is heel goed in penalty's nemen en alles, en dan zo ver over schieten, ja het kan je gebeuren, maar in de wedstrijd was hij ookal niet goed en dan krijg je ook zo een strafschop.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Haha, ik en mijn broertje wisten niet eens dat ze iets konden winnen, todat die commentator op een gegeven moment over die beker begon te praten. En toen zaten wij dus echt vaag kijken (: Helaas niet gewonnen, maarja, zoveel stelde het nu ook weer niet voor (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 20:24 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    Haha, ik en mijn broertje wisten niet eens dat ze iets konden winnen, todat die commentator op een gegeven moment over die beker begonnen te praten. En toen zaten wij dus echt (: Helaas niet gewonnen, maarja, zoveel stelde het nu ook weer niet voor (:

    Neuhh, Bert van Marwijk hoorde er ook pas over een paar uur voor de wedstrijd :'D De Uruguayanen hadden die cup snel even in elkaar geflanst omdat ze gewoon wilden dat er íets gewonnen zou worden.. :')


    ars moriendi

    Anfield schreef:
    Het is zowel een zwakte als een kracht van onze bondscoach; hij heeft eindeloos vertrouwen in zijn vaste kern (Sneijder, Robben, van Persie, Kuyt, van Bommel etc). Soms pakt dat heel goed uit (neem nou Nederland - Hongarije, toen Kuyt speelde als een natte dweil. Iedereen in het stadion schreeuwde dat hij voor Elia gewisseld moest worden, maar van Marwijk bleef vertrouwen houden. Uiteindelijk heeft Dirkos naar het einde toe gewoon het verschil gemaakt en 2 goals gescoord). Maar soms, zoals gisteren, pakt het verkeerd uit. Ik had denk ik liever Klaas-Jan op de plek van Robin zien staan, om heel eerlijk te zijn.

    En wat betreft Sneijder ben ik het helemaal met je eens. Robben moet zich eens een keer niet zo aanstellen met zijn pijntjes, want 90 van de 100 wedstrijden speelt hij gewoon niet en dat vind ik echt niet kunnen voor het geld dat hij krijgt..

    Ja, daar kan ik ook niet tegen. Robben is echt een hele goede speler maar zit het grootste gedeelte op de bank omdat hij pijn ergens aan heeft, dat is niet erg, maar niet elke keer. Dan missen we hem echt op het veld, daarnaast krijgt word hij vorstelijk betaald en daar mag wat tegenover staan.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Pellucid schreef:
    (...)
    Ja, daar kan ik ook niet tegen. Robben is echt een hele goede speler maar zit het grootste gedeelte op de bank omdat hij pijn ergens aan heeft, dat is niet erg, maar niet elke keer. Dan missen we hem echt op het veld, daarnaast krijgt word hij vorstelijk betaald en daar mag wat tegenover staan.

    Hij is geweldig, en ik vind hem ook een ontzettend sympathieke kerel en een lieve vent. Maar als ik daar even vanaf stap en zie hoeveel hij speelt in verhouding tot het geld dat hij krijgt.. Arjen Robben krijgt het meeste geld van alle Nederlandse voetballers. En als hij nou bij Bayern zoveel speelde, maar daar heeft hij ook altijd wel wat.. en meestal gaat hij "uit voorzorg" maar niet spelen. Ja, hallo..? -__-'


    ars moriendi

    ik mocht suarez al niet, en toen die goal viel kon ik hem wel doodmeppen.

    dit was het gesprek tussen mij en pap:
    ik; oke, dit word een goal
    pap; niet zo negatief.. en... oke dit word een goal
    ik; ja
    *goal viel*
    ik; toch niet.. ooooh neeeeeee
    pap; suarez haha
    ik; godverdomme nonde.. damnit ik stamp 'm doooood
    pap; hahaha x'D

    --'
    en daarom is dirk kuyt nu dé redder<3


    Everything you want comes after you stop looking for it