• De stelling van vandaag luidt:
    Medische informatie op het net zorgt alleen maar voor verwarring en moet dus verboden worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Progeny schreef:
    Oneens, ik vind dit een kwestie van zelfverantwoordelijkheid. Als je het zeker wilt weten, ga je naar de dokter en ga je niet zelf via internet diagnoses stellen.

    Progeny schreef:
    Oneens, ik vind dit een kwestie van zelfverantwoordelijkheid. Als je het zeker wilt weten, ga je naar de dokter en ga je niet zelf via internet diagnoses stellen.


    I´m nothing special.

    Oneens. Mensen die dat soort dingen op internet opzoeken moeten zelf beseffen dat niet alles wat ze daar lezen per se waar hoeft te zijn, en als er echt iets ernstigs is, is het hun eigen verantwoordelijkheid om naar de dokter te gaan.
    Bovendien kun je ook om andere redenen medische informatie op het internet zoeken. Als je bijvoorbeeld een verslag schrijft, zou het onhandig zijn dat je dan eerst naar de dokter toe moet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zugzwang schreef:
    Oneens.
    Maar misschien wel een officiële website of zo? Want nu zijn er natuurlijk ook heel veel dingen die mensen er zomaar op zetten.


    Keep it simple.