• Yeah you know aan het eind van de 3de moet je je vakken kiezen, en ik heb nou al spijt!!! God god god, Mijn mentor dat het moeten doen,.

    Ten eerste, Scheikunde!! Net gemaakt,gaat over molecuulroosters.(Ja ik hoor je al denken heb ook geen enkel idee wat het is.)

    Ten tweede, Wiskunde B( Dat b'tje zegt het al, veel te moeilijk)
    Hoe moet je een vergelijking oplossen met een kwadraat tot de derde een een wortel erin!!

    Ten derde, ook al heb ik het niet gekozen haat ik Lo, serieus ik gaa daar dood aan, moet je 10 rondjes renene nou apuh!!

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik kan me dus serieus niet meer aanmelden op msn!!o.O

    Ik ook niet O.O
    en ik heb maar iets van 10 vakken ofzo x3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    De service niet beschikbaar.?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    wiskunde
    biologie
    gym
    engels
    nederlands
    landbouw

    ik weet niet OMG mijn msn is weg o.O ow nee er was een fout x'D


    *He's the one.

    Ö wij mogen onze vakken niet eens kiezen, wat maakt het uit? Ieder vak is kak ^^

    En dat rijmt nog ook x)
    Liegeneurr ;D <3


    actin' like sluts, we want cunt !

    ik heb Zorg en Welzijn gekozen. heb het nog wel best naar me zin. behalve Wiskunde,Engels,Nederlands,Maatschapij en Biologie. maar verder vind ik nog wel leuk. koken naar supermarkt enzo..
    en met gym moeten wij oefenen voor 12 min rennen ofzo. en 44 rondjes voor de dames ofzo hoorde ik. en 5km dacht ik. en grootste piepjestest.

    Ik moet rond begin 2009 m'n vakkanpakket kiezen.... En ik heb nog geen idee wat ik wil worden :S Life's hard...

    ik moet het dit jaar kiezen,

    ik wil graag bankmedewerkster worden xx)

    aangezien ik bijna nixx kan met mijn hersens x'D

    schat ik moet 2km 600 rennen dnek ej dat ik dat kan dat zijn 15rondjes ofzow in 15minuten!!! OMG en wij hebbend ei vergelijkingen al lang gezien, ik doe wiskunde 5. das een A bij jullie dnek ik en dat sheitkunde noemt bij ons chemie en wij zien dat oxidatiegetal geval!! -_-'


    Vanaf t derde (voor mij dus volgend jaar) of t vierde moeten ze bij ons de demerloop doen, 5 km, vlakke zon, mijn neef had 4.4 km gelopen in de zon en 600 m in de schaduw. En je moet dat ook binnen een bepaalde tijd doen he
    En ik haat LO ook, onze eerste les, direct lopen en dan honkbal, oke dat valt wel mee
    Maar bij ons zijn de meisjes en jongens appart


    Live life limitless.

    Vorig jaar moesten we de 5km van de Enschedese Marathon lopen na 10 weken training.. En toen we begonnen daarmee moesten we "als proefloop" 4 atletiekrondjes rennen. Maar toen kreeg ik last van m'n *waarvan ik noooit wist dat ik hem had* allergie voor huisstofmijt en hooikoorts (gras) en toen kon ik niet meer meedoen want m'n keel ging altijd helemaal dicht, en ik was heel veel ziek toen en snel buitenadem, en met paardrijden kon ik ook niet zoveel. Maar nu gaat het beter :)

    Mijn vakkenpakket is dit:

    NL.
    EN.
    DU.
    EC.
    WI.
    GS.

    en daarbij komen nog:

    Maatschappijleer
    LO
    Handvaardigheid

    xx.


    Jaloers op Handvaardigheid..

    Ik in de 2e heb geeneens meer HV..>.<

    *moet aan het einde van dit jaar een profiel gaan kiezen*
    Ik zie een donker, zwart gat aankomen. ._.