• De stelling van vandaag luidt:
    Iedereen heeft vooroordelen, al denkt hij van niet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Helemaal mee eens.


    Your make-up is terrible

    Yup, eens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Absoluut.

    Ik dacht altijd dat ik wel meeviel, maar toen schoot er een keer iets door mijn hoofd en toen was het zo van 'oh, toch niet zo onbevooroordeeld als ik dacht.'


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja, daar ben ik het mee eens :')


    As travars

    Zeker wel mee eens! Iedereen heeft wel eens een vooroordeel over iets of iemand. Je zegt het misschien niet hardop, maar vanbinnen heb je altijd zoiets als: 'Wat een vervelend persoon', terwijl je diegene niet eens kent en soms heb je dan inderdaad niet in de gaten dat je vooroordeelt...

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 0:19 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Mee eens, het is zelfs zo dat we dat onbewust doen in ons brein. Ons brein bepaalt in 3 secondes of we een persoon wel of niet aardig vinden.
    Zelf de grootste antiracist heeft nog vooroordelen over zwarte mensen in hun brein omdat dat vanzelf gaat.


    Not all those who wander are lost.

    Is deze stelling niet al eens geweest?
    Ach, ik ben het er hoe dan ook mee eens.
    :W


    everything, in time

    Zugzwang schreef:
    Absoluut.

    Ik dacht altijd dat ik wel meeviel, maar toen schoot er een keer iets door mijn hoofd en toen was het zo van 'oh, toch niet zo onbevooroordeeld als ik dacht.'


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Assassin schreef:
    Helemaal mee eens.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    eens.


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Eens, al lijkt het niet zo, ieder mens heeft dat. Maar men kan niks aan doen dat iedereen naar elkaar kijkt als een stel pesstimisten... *Zucht* Waarom altijd voorordelen?


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    BrokenEmo schreef:
    Eens, al lijkt het niet zo, ieder mens heeft dat. Maar men kan niks aan doen dat iedereen naar elkaar kijkt als een stel pesstimisten... *Zucht* Waarom altijd voorordelen?


    je kan ook een optimistisch vooroordeel hebben(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Sowieso


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Soundeffect schreef:
    Yup, eens.


    -

    Ik ben er denk ik wel mee eens, ik zelf zeg dat ik nooit vooroordeel en dat doe ik ook wel, maar soms denk je wel eens van 'Grr,, wat een *** persoon' terwijl je hem/haar niet kent. Maar meestal komt dat als iemand gemeen tegen je doet.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.