• Ja misschien zijn ze wel verzonnen en zo maar toch... Het doet wat met je. Want zo kan het ook in het echt gaan.




    Another one
    CLICK

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 22:27 ]

    Celestial schreef:
    (...)
    Maar zo'n soort gelijk iets zou in het echt kunnen gebeuren.
    You never know.

    CD's zijn dicht. Je kan er niks in doen zonder de verpakking te beschadigen,en dan zijn ze niet meer verkoopbaar,dus nee het kan niet.

    Ontopic: Nee dit doet mij niets,het is namelijk niet echt. Als het wel echt was dan zou het me misschien iets doen. Maar dan waarschijnlijk ook niet,ik ken erger verhalen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Woop schreef:
    Die zijn inderdaad wel erg, ja.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hair schreef:
    die laatste :|

    Serieus ik kreeg gewoon tranen in me ogen! :o


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Die eerste is nog best schattig (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oh, die tweede is ZO mooi T_T

    Op die laatste had ik trouwens eerst een verhaal gebaseerd hahahah maar dat was echt lang geleden.


    As travars

    Shizen schreef:
    Die zijn echt zielig, die laatste is echt lief van die jongen.

    StJimmy schreef:
    (...)
    CD's zijn dicht. Je kan er niks in doen zonder de verpakking te beschadigen,en dan zijn ze niet meer verkoopbaar,dus nee het kan niet.

    Ontopic: Nee dit doet mij niets,het is namelijk niet echt. Als het wel echt was dan zou het me misschien iets doen. Maar dan waarschijnlijk ook niet,ik ken erger verhalen.


    Uh.. ligt eraan.. hier moeten ze de cd's nog in et cd hoesje doen(:
    & dan heb ik oer free record shop & iets met een m..

    Ot; die laatste heb ik te vaak gezien... Alleen die eerste vond ik mooi ;D en die 2e snapte ik eerst niet maar nu wel (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Die eerste kende ik..
    Ze zijn inderdaad zielig


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    OHMYGOD
    dit
    nooo
    brb crying


    I live for the applause, you will die for it.

    ik besef dat het wel wat doet met mensen, maar ik heb zelf al ergere situaties gezien/meegemaakt dat het mij eigenlijk nog maar weinig doet


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    StJimmy schreef:
    (...)
    CD's zijn dicht. Je kan er niks in doen zonder de verpakking te beschadigen,en dan zijn ze niet meer verkoopbaar,dus nee het kan niet.

    Ontopic: Nee dit doet mij niets,het is namelijk niet echt. Als het wel echt was dan zou het me misschien iets doen. Maar dan waarschijnlijk ook niet,ik ken erger verhalen.


    DUDE het is gewoon mooi :3
    *romaantisch zielig*

    Die tweede is mooi, op de schrijfwijze na.


    Let the Night embrace you

    Die laatste ken ik al. De eerste keer dat ik hem las moest ik huilen.


    Sometimes I don't let things go, Get emotional, And sometimes I'm just out of control.

    oeh, heb je er nog meer, is leuk ;p