• De stelling van vandaag luidt:
    Je moet bij jezelf beginnen als je je leven wilt beteren, niet bij een ander.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mayfly schreef:
    Eens, dit krijg ik zo vaak te horen om me heen en het is waar. Hoe kun je jouw leven nou veranderen door bij een ander te beginnen? Het is die van jou, niet die van een ander.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Eens :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eens.


    Keep it simple.

    Tranquillity schreef:
    Tuurlijk, het is jou leven. Jij stelt je doen en laten, niemand anders bepaald dat. Dus als jij je leven wil verbeteren moet je allereerst beginnen met jezelf verbeteren en dan pas proberen dingen te veranderen buiten dat van jou.


    Maar als je denkt dat je jezelf kan verbeteren door goede dingen te doen voor andere kant het ook wel..

    Ophelia schreef:
    Hmmm.. Als je je leven wil beteren, moet je soms van enkele mensen af raken die bv. een slechte invloed op je hebben. Enkel dan kun je bij jezelf beginnen.


    Livin' a Directioner life.

    Helemaal mee eens


    Stop wishing, Start doing..

    Sws eens.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mayfly schreef:
    Eens, dit krijg ik zo vaak te horen om me heen en het is waar. Hoe kun je jouw leven nou veranderen door bij een ander te beginnen? Het is die van jou, niet die van een ander.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    True.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Eens. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'