• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:56 ]

    eigenlijk ben ik geen fan van Tokio Hotel, maar Dark side of the Sun was het eerste liedje dat ik luisterde, die vond ik wel ok (Y)


    ©1998

    durch den monsun denk ik ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Dat weet ik écht niet meer, toen was ik 7 jaar fz.. ;p
    Mijn eerste cd was Schrei, dat weet ik nog, dat had papa mee genomen vanuit Duitsland. Ik kende hen dus al voordat ze hier bekend waren. Ik was echt gefreakt man. :p Nu hoor je er precies niets meer van? Ik luister er eigenlijk ook niet meer naar... :X Wel grappig, ik ontdek dat heel veel mensen als eerste écht fan waren van hen. :Y)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    1000 meere


    (Be)lieve in (you)rself

    Tötgeliebt. Dat liedje blijft echt de leukste ever. <3


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    ehm het eerste was monsoon maar had toen niet echt door dat het hun was en vond er niets aan

    toen ging ik eens de clip van durch den monsun bekijken en toen viel ik voor zexD


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.

    Denk DDM, maar ik ben al 5 jaar fan ofzoo dus ik weet het niet meer zo xD

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:29 ]

    Mijn eerste liedje dat ik hoorde was Schrei! Een vriendin had me een link gestuurd van dat liedje, sinds dien was ik echt verkocht en ben nu mega fan! Mijn favo liedjes nu zijn 'the dark side of the sun' en 'Spring nicht' ik vind de Duiste liedjes mooier dan de Engelse....


    Dreams getting nightmares C:

    Shaerose schreef:
    Tötgeliebt. Dat liedje blijft echt de leukste ever. <3


    i agree, en Ich bin nicht ich (:


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Scream :D i guess ;p


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Schrei

    Wow.. Moet ik ff denken..Wo sind euro Hände .. En ik vind hem nog steeds awesome <3


    Vatican Cameos

    Schrei!


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    volgens mij was dat ook Monsoon!;p was long time ago xD


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Monsoon. Dat vond ik eerst heel stom. En toen luisterde ik Ready Set Go en dat vond ik awesome :)
    En nu vind ik alles van TH awesome<3