• Ik word er toch zo gek van! Ik heb op school helemaal geen vrienden omdat ik niet word geaccepteerd vawege mijn style! Het is elke dag weer hetzelfde liedje! Alleen in de pauze staan, leraren die je afkeurend als ze voorbij lopen. Ik haat het echt!!! Tss... En dan zeggen ze altijd je moet je eigen style hebben, nou ik zie nooit iets anders dan blond/bruin haar, skinny's, topjes, vestjes en alstars op mijn school! Wie heeft hetzelfde probleem? En weet iemand wat ik er tegen kan doen? Want ik word er echt ziek van!

    wow. mijn mentor van vorig jaar, gaf mij en me vriendinnen de schuld dat mensen ons uitscholden, omdat we ons anders kleden. dat vond k echt weird. maarja. anyways. come to tha point.
    Je moet er mee leren leven. Ik denk dat dat Nederland is. Mensen zijn bang voor veranderingen. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt, en je kleden zoals je wilt.


    The economy is suffering, let it DIE!

    =O sgat kom bij mij op school!! ^^
    ik heb het zelfde maar mijn kleine vriendingroep accepteert me wel kom jij er gezellig bij ^^
    en mijn leraren zijn wel koewl =']


    when words fail, music speaks.

    ik Snap je echt
    by my is precies ut zelfde
    ik heb wel wat vrienden op sgool maar geen echte echte vrienden.
    ze vinden me raar omdat k me dus anders kleed
    in de pauze zit k by wat meisjes die eerst echt moesten wennen aan hoe k der uit zie maar tog accepteren ze me nou.
    maar ik snap echt hoe je je voelt.
    ALs k door de gang loop of me fiets pak
    is ut Vieze Gothic Vieze Emo
    vorig sgool jaar had een klasgenoot zegt Ga lkkr Zelfmoord plegen enzoo
    En een techniek leeraar ( die nou gelukkig weg is)
    vond ut levensgevaarlijk dat k spike`s droeg o.o


    Vampire Heart.

    Respect is tegenwoordig ver te zoeken in dit land.
    Tja.. Het is een fase waar wij, als land, gezamelijk doorheen zullen moeten komen. Ooit zullen ze alles accepteren.. Denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij Duits hbbn 1e klassers van die posters gmaakt en er staat op: De OSB is leuk, omdat iedereen zichzelf kan zyn!

    Tss..Niet waar! Want vorig jaar werd k gepest omdt ik TH-fan ben en vn die handschoentjes draag ensoo -.-' Mr de klas die k nu heb kan et volgens my geen reet schelen^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hoe erg dat je niet geacepteerd word Je moet gwn jezelf blyven en je maakt heus wel vrienden mss mensen da niet in je klas zitten daar kan je ook wel vrienden mee worden Niet ?? x


    A. ikmisje.

    dat is bij mij ook altijd. je moet je er niks van aantrekken. doe je het wel, dan hebben ze juist een lolletje. dus het beste is er niet op reageren, negeer ze gewoon. en ik kan uit ervaring praten, want ik ben tot de dag van vandaag altijd gepest ;)

    sterkte er mee!(Y)

    <3


    I'll live every second like it is my last one <3

    tja heb ik heb dat nietdat had k op de basisschool daar werd ik egt doodgepest maar op de middelbare (2e) gelukkig niet maar ik weet hoe je je volet want mn vriendin is een graad erger in haar styl en die wordt wel gpest..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik word er toch zo gek van! Ik heb op school helemaal geen vrienden omdat ik niet word geaccepteerd vawege mijn style! Het is elke dag weer hetzelfde liedje! Alleen in de pauze staan, leraren die je afkeurend als ze voorbij lopen. Ik haat het echt!!! Tss... En dan zeggen ze altijd je moet je eigen style hebben, nou ik zie nooit iets anders dan blond/bruin haar, skinny's, topjes, vestjes en alstars op mijn school! Wie heeft hetzelfde probleem? En weet iemand wat ik er tegen kan doen? Want ik word er echt ziek van!


    Ik vind die mensen op jou school dan echt heeeeeeeeel zielig, want ik zie er ook wel anders uit, maar ik ga ook gewoon met de zoals jij eht noemt bruine/blonde skinny's topjes vesten en allstars om. Duszzz sorry dat ik eht zeg, maar ik vind die gassie's dan heeeeeeel erg zielig!!

    xx

    Op mijn school is iedereen Emo,Scene of Punk.'
    En I LOVE IT!! Ik word niet gepest wnat zit een soort van bij de populaire

    bij ons op school draagt iedereen zn eigen stijl en iedereen gaat met elkaar om

    zelf huppel's met goth's

    daarom hou ik van mn school


    bedoel ik ben redelijk huppel( ala nicola sherzinger/rihanna-vroeger- stijl) en mn beste vriendin is EMO en we acc dat vn elkaar :D
    nice he(hoera)

    Wat akelig voor je!
    Ik heb het niet helemaalhetzelfde want ik sta altijd met een groep met dezelfde styl. Waar ik dan wel last van heb is dat ze ons altijd uitschelden voor Gothic's en die shit. Wij hebben onze eigenplek buiten en daar staan wij alleen dus dat is wel gezellig.
    Back to the point; Zijn er écht geen meiden die er hetzelfde uitzien en dezelfde styl hebben als jij? Niet 1tje? Lijkt me wel heel erg btw. Hmmm. Als er écht niemand is.. tsja.. alleen staan is niet leuk ik weet het, maar probeer dan toch met iemand in contact te komen. Het hoeft niet persé met hetzelfde styl als jou te zijn, maar gwoon een aardig meisje. Misschien uit je klas?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    bij ons op school draagt iedereen zn eigen stijl en iedereen gaat met elkaar om

    zelf huppel's met goth's

    daarom hou ik van mn school


    bedoel ik ben redelijk huppel( ala nicola sherzinger/rihanna-vroeger- stijl) en mn beste vriendin is EMO en we acc dat vn elkaar :D
    nice he(hoera)


    Bij mij absoluut niet!
    Ze schelden mij uit voor 'Vieze Emo..' en als ik bij me vrienden sta gaan ze vragen of snijden geen zeer doet, en of we het niet te ver doen >< echt ik wordt er ziek van.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Bij mij absoluut niet!
    Ze schelden mij uit voor 'Vieze Emo..' en als ik bij me vrienden sta gaan ze vragen of snijden geen zeer doet, en of we het niet te ver doen >< echt ik wordt er ziek van.

    njh dan zijn dat toch geen echte vrienden he!
    wij grappen altijd bij elkaar vb mn BF zegt tgn me zorg dat je nagel niet afbreekt en dan zeg ik snij jezelf en dan knuffelen we omdat we beide weten dat we gwn lollen maar bij jou is het totaal niet grappig zo te hore!!!

    xxx

    Ik word er toch zo gek van! Ik heb op school helemaal geen vrienden omdat ik niet word geaccepteerd vawege mijn style! Het is elke dag weer hetzelfde liedje! Alleen in de pauze staan, leraren die je afkeurend als ze voorbij lopen. Ik haat het echt!!! Tss... En dan zeggen ze altijd je moet je eigen style hebben, nou ik zie nooit iets anders dan blond/bruin haar, skinny's, topjes, vestjes en alstars op mijn school! Wie heeft hetzelfde probleem? En weet iemand wat ik er tegen kan doen? Want ik word er echt ziek van!

    OMG, ik heb precies hetzelfde! ik zou echt niet weten hoe ik je kan helpen, maar als er iets is, praat tegen iemand. Bijv. tegen mij [A] nee, grapje.