• Ik word er toch zo gek van! Ik heb op school helemaal geen vrienden omdat ik niet word geaccepteerd vawege mijn style! Het is elke dag weer hetzelfde liedje! Alleen in de pauze staan, leraren die je afkeurend als ze voorbij lopen. Ik haat het echt!!! Tss... En dan zeggen ze altijd je moet je eigen style hebben, nou ik zie nooit iets anders dan blond/bruin haar, skinny's, topjes, vestjes en alstars op mijn school! Wie heeft hetzelfde probleem? En weet iemand wat ik er tegen kan doen? Want ik word er echt ziek van!

    bij mij op school zijn het allemaal hppels,

    behalve ee klein groepje waar ik mee omga.

    We doen lekekr waar we zin in hebben x')

    (...)
    njh dan zijn dat toch geen echte vrienden he!
    wij grappen altijd bij elkaar vb mn BF zegt tgn me zorg dat je nagel niet afbreekt en dan zeg ik snij jezelf en dan knuffelen we omdat we beide weten dat we gwn lollen maar bij jou is het totaal niet grappig zo te hore!!!

    xxx


    Nee ik bedoel. Als ik bij me vrienden sta, lopen "andere" erlangs en dan vragen ze het ons.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Jah ik weet wel hoe je je voelt !
    Bij mij op school hadden ze een vriendin van me in elkaar geslagen omdat ze volgens hun "Anders" was :S
    hET IS ZO ABSURD DAT JE NIET GEWOON WORD GEACEPTEERD ZOALS JE BENT EN WORD BEOORDEELD OP HOE JE BENT! Maar ja een oplossing weet ik niet zo gauw,,
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Bij mij is het net zo...
    Ik negeer het allemaal maar, want zo gaat het al 2 of 3 jaar. Ik ga zo-ie-zo niet graag naar school. Ik heb maar 3 goede vriendinnen en die zitten op andere scholen.. =.=


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik ga eigenlijk met alles en iedereen om, behalve met de chonga's en de sletten, want die hoef ik niet als vrienden en zij mij ook niet Ü.
    ik heb emo-vrieden, scene-vrienden, kakker-vrienden, surf-vrienden, beste-vrienden. ik pas me aan aan de mensen in mijn omgeving. en toch ben ik altijd mijn debiele zelf. Ü (mijn levensverhaal)
    wees gewoon jezelf. ik weet het, het klink cliché en achterhaald maar het is echt het beste. je kunt niet je hele leven doen alsof je anders bent dan dat je eigenlijk bent. (mijn advies.)
    just be yourself and have fun with it.

    ik heb wel uniform maar ik heb een paar manietjes gevonden om tog zwart en armbandjezs te kunne drage en daaar word ik voor uitgescholden ja..maar tkan mij geen zak meer schele

    (...)

    Nee ik bedoel. Als ik bij me vrienden sta, lopen "andere" erlangs en dan vragen ze het ons.

    ah zo njh nee dat suckt maar laat ze gwn ze zullen ooit wel stoppen hopelijk

    en btw mensen die pesten zijn mensen die zelf enorme complexen hebben en dan pesten ze een ander om een beter gevoel over zichzelf te kunnen krijgen

    *samira heeft gesproken*

    Zelf ik er geen problemen mee maar me vriendin Latoya wel ze wordt gen uitgescholden enzo en alleen omdat haar haar anders is dan andere mensen
    ik vind het gwn Dom Accepteert mensen hoe ze zijn ik kon me vriendin ook niet accepteerten want ik vond he lelijkl maar ik ben het nu gewendT Zeg gwn tegen die andere dat ze jaloers zijn dat zij geen eigen styl hebben en jij wel en anders moet je ze gwn negeren

    Ik zit ook op een nieuwe school en het is allemaal wennen. Een paar eerstejaars hadden meteen wat op te merken over mijn broek. Maar ik heb al vroeg geleerd dat als ik me druk maakte om elke opmerking over mijn kleding dan zou m'n kop uit elkaar knallen. Alsof het al niet druk genoeg is hierboven...
    Maar ik geloof dat het nu eindelijk uphill gaat: ben zelfs gevraagd of ik de pauze met een paar klasgenoten mocht doorbrengen ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb hetzelfde probleem.

    Ik ken het en ik leef met je mee.

    Ik praat straattaal. So what. Ik heb een eigen stijl die zeer dichtbij urban komt. Ik hou van rap & R&B enzo en dan schelden ze me uit voor nepneger?
    C'mon man! Maar ik trek me er niks van aan alleen als ik al pissig ben is dat erg moeilijk.

    Ik ken het en het is idd kut als je niet word geaccepteerd hoe je bent. Zo als ik al vaak zei: Mensen moeten niet op kleding letten. Mensen moeten op de persoonlijkheid van iemand letten en het gedrag.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ach ik heb o0k niet veel egte friends op mijn school

    maar mijn Klas zitte wel coewle liefe meiden,

    ze zijn zelf meer naaldhakjes enzo Maar niet egt huppelkut

    maar dan zegt een jongen uit me klas weer dit; gothic Kop, En dhan word ze vet boos enzo
    is wel grappig XD

    mrja Je kunt je eigen style al niet hebben, of je word in een hokje geduwd van Alto,Gothic of emo -.-


    I solemny swear i am up to no good



    mrja Je kunt je eigen style al niet hebben, of je word in een hokje geduwd van Alto,Gothic of emo -.-

    Als je je zo kleedt vraag je je er ook eigenlijk een beetje om. Nou ja, 'vragen om' is wel sterk uitgedrukt, laat ik zeggen: Je kunt verwachten dat je in een hokje gedrukt zal worden. Maar als je je prettig voelt in de stijl die je hebt zit je daar niet zo mee. Ze mogen me best Gothic, emo, alto noemen (is ook al gebeurd) maar het gaat erom of je het accepteert of niet. Zo niet: dan heb je er uiteindelijk jezelf mee. We zijn allemaal mensen die iedereen nu eenmaal beoordelen op het uiterlijk. Lees: eerste indruk. Soms is die bepalend voor de rest van de omgang met een ander maar vaak ook niet. Uiteindelijk gaat het ook gewoon om acceptatie en respect.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar dat maakt het er niet minder vervelend op om almaar niet geaccepteerd te worden.
    *gaat terug naar topic*
    Sommige mensen zullen niet geaccepteerd worden (en al helemaal niet gerespecteerd) omdat ze zich heel anders gedragen wanneer ze een subcultuur gaan volgen. Dat is wel het jammere... Ze hoeven zich voor niemand stoer te houden. Misschien voor zichzelf, who knows.


    No growth of the heart is ever a waste