• Hello ya'all

    Voor de Beliebers voornamelijk

    Justin Bieber's parfum #someday komt over 18 dagen in de winkels. Er wordt alleen nog bepaald wáar. Dit doen ze doormiddel van een twittercontest. Je kunt nog 18 dagen stemmen om Someday hier, in Nederland te krijgen.
    Als we op nummer 1 staan, en blijven, worden we op de muur gezet van onsterfelijkheid van die site.

    Wanna join? klik hier

    Je kunt iedere 20 minuten stemmen. Help ook!

    Vote the Netherla
    nds

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 14:30 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    omgg, hij móet in Nederland komen heeaa <33

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 15:57 ]


    live like there's no tomorrow

    bleh stiekem ruikt die parfum naar bever.


    They fell in love, didn't they?

    I'm not human, dus ik kan niet helpen, sorry. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jezus. Als je toch fucking weet dat het over Bieber gaat & je haat hem.. Reageer dan niet. Brengt alleen frustratie op.


    To infinity and beyond •

    Moscow schreef:
    Jezus. Als je toch fucking weet dat het over Bieber gaat & je haat hem.. Reageer dan niet. Brengt alleen frustratie op.


    Jonge, ik haat 'm niet, en ik wist dat het over Bieber ging. Maar ik zag het knopje staan 'I'm human' en kon niet laten dit te doen. :'D
    fuck je toch eens niet zo op. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Jonge, ik haat 'm niet, en ik wist dat het over Bieber ging. Maar ik zag het knopje staan 'I'm human' en kon niet laten dit te doen. :'D
    fuck je toch eens niet zo op. (':


    Wasn't talking 'bout you (':


    To infinity and beyond •

    Moscow schreef:
    (...)

    Wasn't talking 'bout you (':


    Er zijn drie mensen die hadden gereageerd, 1 positief en 2 negatief, dan voel ik me best aangesproken? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Moscow schreef:
    Jezus. Als je toch fucking weet dat het over Bieber gaat & je haat hem.. Reageer dan niet. Brengt alleen frustratie op.

    Wow, zo bedoelt ze het niet hoor! ö

    En de enige parfums waar ik trouw aan blijf zijn Hugo Boss Woman; Tommy Girl, en Fantasy van Britney Spears. :'D

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 16:24 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Rooftops schreef:
    (...)

    Er zijn drie mensen die hadden gereageerd, 1 positief en 2 negatief, dan voel ik me best aangesproken? :'D


    Het ging dus niet om jou.


    To infinity and beyond •

    Ik heb gestemd voor de normale Bieber fans.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moscow schreef:
    (...)

    Het ging dus niet om jou.


    Oké.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb wel gestemd, trouwens. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Moscow schreef:
    Jezus. Als je toch fucking weet dat het over Bieber gaat & je haat hem.. Reageer dan niet. Brengt alleen frustratie op.

    Woesh, ergens een zware aanval van bieberfever, het was maar een grapje. --


    They fell in love, didn't they?

    Even hoor, heeft Justin Bieber zelf die site gezegd dat je daar moest stemmen?
    Want ik heb vaker hele dagen daar zitten stemmen met het gevolg dat er door de artiest zelf geen eens notie van gemaakt werd.. -.-


    It ain't broke, so don't fix it.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Jonge, ik haat 'm niet, en ik wist dat het over Bieber ging. Maar ik zag het knopje staan 'I'm human' en kon niet laten dit te doen. :'D
    fuck je toch eens niet zo op. (':


    haha ergens is dat wel waar.

    Maar inderdaad er staat ; VOOR BELIEBERS
    even serieus, als je hem níet mag, go away


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales