• Normaal gezien hààt ik koffie, ik vind het echt vreselijk vies enal.
    Maar onlangs had ik een héle rare droom waarin ik droomde over een koffieautomaat met allemaal verschillende soorten koffie zoals chocoladekoffie, kersenkoffie, vanillekoffie, snoepjeskoffie, marsepeinkoffie, nougatkoffie, etc.
    En ze waren allemaal zò lekker! Ik had me in die droom echt helemaal bezopen met die koffie en nu heb ik er weer zo'n zin in! Het is echt oneerlijk. :')
    Wat hebben jullie allemaal gedroomd? :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Karamelkoffie is goddelijk, in het echt dan :')
    Wat ik heb gedroomd ben ik vergeten x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    niet lachen hoor :O

    dat mensen mijn gebit niet mooi vonden...

    ik vind koffy ook niet lekker, maar gek genoeg heb ik er soms zo'n zin in:9~

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 16:40 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Een nachtmerrie


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Misschien omdat ik moe ben, maar ik dacht aan verkeerde dingen bij je titel.

    Chamassa schreef:
    niet lachen hoor :O

    dat mensen mijn gebit niet mooi vonden...

    ik vind koffy ook niet lekker, maar gek genoeg heb ik er soms zo'n zin in:9~

    Hahahahahaha! Ocharme toch x'D
    Hoezo vonden ze het niet mooi. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Relapse schreef:
    Misschien omdat ik moe ben, maar ik dacht aan verkeerde dingen bij je titel.

    Ik dacht er ook aan toen ik hem schreef. :')
    Viezerik die je bent!


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik droomde dat ik de verzorgpony van mijn vriendin ging kopen, maar dat ik dat eigenlijk niet wou omdat ik dan de pony bij haar weg zou halen.
    Was allemaal heel raar.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Lol, die titel :'D

    Ik droomde over dat ik een vliegtuigongeluk had gehad en toen lag ik op de grond te sterven en toen gingen er allemaal klasgenoten van mij om me heen zitten op stoeltjes om te kijken hoe ik stierf en zo en vet hard lachen D:
    Was geen leuke droom D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen