• Vetgedrukt is belangrijker dan overige mogelijk rollen!

    Synopsis
    Het dropje Fields ligt heel dicht bij het Jonanthan Fields Park, want echt een reusachtig park is. Vroeger leefde daar een graaf, maar ondertussen stond diens prachtig groot huis als een tijdje leeg.
    Tot de mysterieuze Cree Turres naar het dorpje komt en de raadsleden overtuigd het huis aan hem te verkopen.
    In het begin weet niemand wat er komt, maar wel dat er werken plaatsvinden, zoals uitbreidingen. Maar dat is alles wat men weet.
    Het huis wordt een adoptie center...maar niet voor mensen

    Wat do I need:
    - Vampieren:
    - Weerwolven:
    - Demonen:
    - Hybriden:
    (Staf van het weeshuis(koks, ordehandhavers,...)
    - Medestudenten van Amy en Valentin
    - Mensen die een wezen adopteren
    - Familie van Amy, Valentina, en andere sukkelaars die adopteren mag ook[
    /b]
    Voorlopig heb ik:
    4 vampieren (met Cam erbij/ 2 vrouwen & 2 mannen)
    3 weerwolven (2 vrouwen & 1 man/ Mannelijk weerwolven?!?!)
    1 hybride (demon/succubus)
    4 Demonen (Cree eventjes meegerekend/ 2 vrouwen & 2 man)

    Fill this in!:
    - Foto:
    - Voornaam & Familienaam:
    - Leeftijd:
    - Ras:
    - Innerlijke:
    - Uiterlijk:
    - Krachten (vampieren/weerwolven niet niet echt nodig, vooral voor demonen)
    - Overige

    Story is hier Klik

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:36 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    foto:


    Rosaline Price
    leeftijd: 21 (749 eigenlijk)
    vampier
    innerlijke: ze ziet er op het eerste zicht lief en vriendelijk uit maar alles wat ze hoort en ziet gebruikt ze om andere mensen te chanteren en de dieperik in te helpen
    uiterlijk: lang en slank, bleek, zacht bruin haar met krullen.
    overige: eigenlijk wil ze alleen maar gezelschap, iemand die haar begrijpt maar haar karakter helpt niet echt. plus haar bijnaam is Rosa

    hopelijk ben je er iets mee
    oja btw ik wil hem graag lezen (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 17:16 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oew...the first bad vamp ^^
    Ja, ze kan als tegengewicht dienen voor mijn "softe" vampier XD
    En dank je ^^


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Foto: Foto
    - Voornaam & Familienaam: Sarah Bullet
    - Leeftijd: 8 (eigenlijk 247)
    - Ras: Vampier
    - Innerlijke: Sarah is een spontaan en sociaal meisje. Ze geeft om alle levende wezens en veroordeelt niemand. Ze gelooft heilig in de goedheid van de mens, vampier of weerwolf. Ze heeft nooit echt een hechte familie gehad en dat wilde ze wel heel graag. Ze ziet Cree Turres dan ook als de oudere broer die ze nooit gehad heeft. Ze is slim voor haar leeftijd (8 dus) en wilt heel graag goed kunnen opschieten met mensen.
    - Uiterlijk: Sarah heeft een witte egale huid en heeft eigenlijk helemaal geen sproeten of moedervlekjes. Verder heeft sarah stijl roodbruin haar. Ze draagt haar haar graag los of in een vlecht.
    - Krachten: Mag ze ook krachten hebben? (A)

    Meld je als je haar gebruikt?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 17:27 ]

    Um...wat voor krachten dan?
    En ik zal het je dan zeggen,ja


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    VCL schreef:
    Um...wat voor krachten dan?
    En ik zal het je dan zeggen,ja


    Geen idee xD

    Welke mogen??

    XD
    Um... Telepathie. Wat Damon/Stephan van de VD ook kunnen, mensen dingen laten vergeten/geloven.
    Zolang het maar niet dingen zijn als vuur beheersen of zo
    telekinese vind ik ook maar raar bij een vampier, maar tot daar aan toe


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    VCL schreef:
    XD
    Um... Telepathie. Wat Damon/Stephan van de VD ook kunnen, mensen dingen laten vergeten/geloven.
    Zolang het maar niet dingen zijn als vuur beheersen of zo
    telekinese vind ik ook maar raar bij een vampier, maar tot daar aan toe


    Haha ja inderdaad je kan haar ook wel zo laten als je wilt of zelf een kracht kiezen :D

    Misschien vul ik vanavond nog iets in, not sure. Like your concept though, I hope you have a rocking plot.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Misschien vul ik vanavond nog iets in, not sure. Like your concept though, I hope you have a rocking plot.


    Is goed kijk maar wat je doet hopelijk heb je hier iets aan (;

    Hmm..ik denk dat ik haar een standaard vampier ga laten zijn...dus sterker, sneller en knapper dan mensen^^

    Wel, een zieke geest stuurt de vampieren/weerwolven/demonen de mensenwereld in...terwijl ze daarvoor gescheiden leefden...met alle gevolgen van doen,natuurlijk. Many deaths. Who will be victorius: good or evil?


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    VCL schreef:
    Hmm..ik denk dat ik haar een standaard vampier ga laten zijn...dus sterker, sneller en knapper dan mensen^^

    Wel, een zieke geest stuurt de vampieren/weerwolven/demonen de mensenwereld in...terwijl ze daarvoor gescheiden leefden...met alle gevolgen van doen,natuurlijk. Many deaths. Who will be victorius: good or evil?


    Sounds really good (:

    Jouw karakter is bevriend met die zieke geest ^^ Die overigens bijna niemand persoonlijk kent (a)

    Shape Shifting demon muwhahaha met de gave van verbergen/controle over schaduws...dat is al wat de meeste weten


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Mag ik nog invullen ? ;d


    all I want is the taste that your lips allow

    Tuurlijk ^^
    Liefst een demon/weerwolf of zo ^^ Maar hoeft niet


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    - Foto:


    - Voornaam & Familienaam: Victoria James.
    - Leeftijd: 19
    - Ras: Weerwolvin.
    - Innerlijke: Victoria is het type die altijd goed wil doen voor iemand, maar als mensen daar veel commentaar op geven dan stopt ze er onmiddellijk mee. Dan kan ze arrogant zijn en heel bitcherig overkomen. Ze is een heel druk type die niet met kritiek kan omgaan. Ze is heel perfectionistisch en als iets foutloopt kan ze onmiddellijk in huilen uitbarsten. Als er ruzie is kan ze perfect haar mannetje staan en zal ze altijd volhouden.
    - Uiterlijk: De franse Victoria is een heel mysterieus type. Haar ogen zijn klein en die zijn altijd in het gezelschap van eyeliner. Ze heeft een gebruinde huid en mooie bruine haren die niet altijd zo perfect stijl zijn. Ze is lang en slank en van kledij draagt ze vaak hakken en kleedjes.
    - Krachten Ze is zeeer snel.


    all I want is the taste that your lips allow