• Vetgedrukt is belangrijker dan overige mogelijk rollen!

    Synopsis
    Het dropje Fields ligt heel dicht bij het Jonanthan Fields Park, want echt een reusachtig park is. Vroeger leefde daar een graaf, maar ondertussen stond diens prachtig groot huis als een tijdje leeg.
    Tot de mysterieuze Cree Turres naar het dorpje komt en de raadsleden overtuigd het huis aan hem te verkopen.
    In het begin weet niemand wat er komt, maar wel dat er werken plaatsvinden, zoals uitbreidingen. Maar dat is alles wat men weet.
    Het huis wordt een adoptie center...maar niet voor mensen

    Wat do I need:
    - Vampieren:
    - Weerwolven:
    - Demonen:
    - Hybriden:
    (Staf van het weeshuis(koks, ordehandhavers,...)
    - Medestudenten van Amy en Valentin
    - Mensen die een wezen adopteren
    - Familie van Amy, Valentina, en andere sukkelaars die adopteren mag ook[
    /b]
    Voorlopig heb ik:
    4 vampieren (met Cam erbij/ 2 vrouwen & 2 mannen)
    3 weerwolven (2 vrouwen & 1 man/ Mannelijk weerwolven?!?!)
    1 hybride (demon/succubus)
    4 Demonen (Cree eventjes meegerekend/ 2 vrouwen & 2 man)

    Fill this in!:
    - Foto:
    - Voornaam & Familienaam:
    - Leeftijd:
    - Ras:
    - Innerlijke:
    - Uiterlijk:
    - Krachten (vampieren/weerwolven niet niet echt nodig, vooral voor demonen)
    - Overige

    Story is hier Klik

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:36 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Ik ook...maar niet echt :D
    Foto: Dymen
    - Voornaam & Familienaam: Dymen Latish
    - Leeftijd: Mens: 24, demonische: rond de 400
    - Ras: Demon
    - Innerlijke: Voor een demon bezit hij een ongelooflijke kalmte, al kan hij ook zeer furieus uit de hoek komen. Hij is slim, valt niet zomaar aan en heeft zich aangesloten bij Cree, die hij niet slaafs volgt. Nou ja, hij gaat zijn eigen weg niet op, maar is minder zielig en aanhankelijk dan vele low level demonen. Hij kan charmant uit de hoek komen, maar heeft niet veel nood aan liefde. Af en toe heeft hij wel een een scharrel.Ook verliest hij zelden de controle over een situatie, al heeft zijn kracht daar wel deels mee te maken.
    - Uiterlijk: Dymen is best knap, met zijn kort bruin haar dat warrig, maar toch eigenlijk ook netjes ligt, zijn bruine ogen, gespierd en met een mooi kleurtje. Hij meet 1m88, waardoor hij niet tot de kleintjes behoort.
    - Krachten: Tijd beheersen --> stilzetten, terugdraaien en ook wel een beetje versnellen. Hoe verder terug, hoe meer energie. En hij kan niet zomaar eventjes naar het jaar 1800 of zo gaan, nee, zo sterk is hij niet. Verder kan hij ook met vuurballen smijten en is hij niet zo zwak.
    - Overige: Een van de vele luitenanten van Cree, nuttig op zijn manier. Vrijwillige aansluiting, had wel wat problemen ermee, maar is uiteindelijk toch overboord gegaan.


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Mensenrollen!!!! Echt nodig....beetje hulp please?


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [Wat voor een mens wil je? :D]

    Een domme, manipuleerbare studenten (middelbare of net aan de unief begonnen, vrouw of man)
    Um...mag ook iemand zijn die een aanhanger van de duivel is en die dus doelbewust meehelpt aan het plan...
    Ik zeg maar wat.... (typing)
    In principe heb ik wel zo'n student, maar hé, maakt niet uit


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Ik maak wel een jongere jongen aan die wel een beetj evil is :D

    Hoe jong is jong? Iets ouder dan een tiener?


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Wie een rol wil, mag nog steeds aanvragen!


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.